تروریسم، پروپاگاندا،برندینگ
کتاب«تروریسم،پروپاگاندا، برندینگ؛ ترفندهایداعش برای فروش آنلاین ترور» نوشته آناکروگلووا با ترجمه مهدی فروتن آغمیونی به تازگی توسط انتشارات همشهری منتشر شده است. این کتاب، تکنیکهایی را تحلیل میکند که سازمانهای تروریستی در بازاریابی برای تشویق مردم به پذیرش ایدئولوژی خود و تبدیل آنها به حامیان فداکار بهکار میگیرند. ایده اصلی کتاب این است که با توجه به توسعه فناوریهای دیجیتال و رسانههای اجتماعی، گروههای تروریستی از روشهای بازاریابی نوآورانه و راهبردهای تبلیغاتی برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان خود، بهویژه جوانان، بهره میگیرند.
اتاق خبر پلتفرمی
کتاب «اتاق خبر پلتفرمی، ملزومات تحول دیجیتال در نسل جدیدتحریریهها، مدلها و مطالعات موردی» نوشته جواد دلیری از سوی انتشارات همشهری منتشر شده است. این کتاب متأثر از تحقیقات و پژوهشهای رسانهای و دانشگاهی برای بررسی شرایط و بستر لازم برای بهرهگیری اتاقهای خبر رسانهها از تغییرات فناوری و اهمیت بهکارگیری آنها در فرایند جمعآوری، تولید و توزیع محتوا در مطبوعات و روزنامههایی که علاوه بر نسخهچاپی، نسخه آنلاین دارند و در حوزه چندرسانهای فعالیت میکنند، تدوین شده است.
خبرسازان، هوش مصنوعی و آینده روزنامهنگاری
کتاب «خبرسازان، هوش مصنوعی و آینده روزنامهنگاری» نوشته فرانچسکو مارکنی با ترجمه علی شاکر، از سوی انتشارات همشهری منتشر شده است. نویسنده در این کتاب، از چالشها و مراودات اهالی رسانه با همکار تازهواردشان یعنی «هوش مصنوعی» میگوید. نویسنده که خود از اهالی پرسابقه دنیای روزنامه و نشریات است، در این اثر ویژه و متفاوت خود دریچه تازهای از اخبار دنیای تکنولوژی را روی مخاطب باز میکند و بهطور دقیق و موشکافانه آینده دنیای روزنامهنگاری با حضور فناوری و الگوهای هوشمند را برای خوانندگان خود شرح میدهد.
سه شنبه 11 دی 1403
کد مطلب :
244806
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/oY39L
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved