• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
شنبه 10 شهریور 1403
کد مطلب : 234091
+
-

بازگشت سعید روستایی به سینما

بازگشت سعید روستایی به سینما

‌خبر آمده که جدیدترین فیلم سعید روستایی  به نام «زن و بچه» در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. فعلا نام 2 بازیگر این فیلم پریناز ایزدیار و لیلا حاتمی عنوان شده است. ایزدیار در 2 فیلم اول روستایی با او همکاری کرده و اگر در فیلم جدید او هم جلوی دوربین برود، این سومین همکاری آنها خواهد بود، اما لیلا حاتمی نخستین باری است که با روستایی همکاری می‌کند.
سعید روستایی بعد از شروع موفقی که با فیلم «ابد و یک روز» (1394) در سینما داشت و موفق به دریافت 9سیمرغ بلورین از سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر شد، مسیرش را با «متری شیش و نیم» (1397) ادامه داد و موفقیت فیلم نخستش را مخصوصا از نظر مالی تکرار کرد.
‌مرداد 1400اعلام شد که نام فیلم جدید روستایی «برادران لیلا» است و تهیه‌کنندگی آن را هم جواد نوروزبیگی برعهده دارد. شهریور همان سال نام گروه بازیگران این فیلم معلوم شد.  فیلمبرداری «برادران لیلا» دی 1400آغاز شد و نخستین بار، قبل از دریافت پروانه نمایش داخلی، در جشنواره فیلم کن 2022مقارن با اردیبهشت 1401 روی پرده رفت. همزمان با پذیرش فیلم در جشنواره کن خبرهایی از تیره‌وتار شدن روابط برخی بازیگران با یکدیگر و با کارگردان در رسانه‌ها
منتشر شد.
همچنین عکس‌ها و ویدئوهایی که از کن می‌آمد هم به حواشی بیشتری دامن زد. هرچه بیشتر می‌گذشت، به جای اینکه گردوغبار حواشی فروکش کند و اظهارنظرها بیشتر به‌خود فیلم و داستان و ساختارش معطوف شود، از خاکستر حاشیه‌ پیشین، حاشیه جدیدی متولد می‌شد.
سعید روستایی حالا پس از چند سال حاشیه نشینی وارد گود  فیلمسازی می‌شود.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید