• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 6 شهریور 1403
کد مطلب : 233828
+
-

جنایت بر سر یک‌جفت گوشواره

جنایت بر سر یک‌جفت گوشواره

سارقی که برای سرقت یک‌جفت گوشواره دست به جنایتی هولناک زده بود، دستگیر شد.
به گزارش همشهری، چند روز پیش پلیس شهرستان نجف‌آباد اصفهان در جریان جنایتی هولناک در خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر قرار گرفت و تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. مقتول زنی سالخورده بود که به‌تنهایی در خانه‌اش زندگی می‌کرد و جسد او در حالی توسط اعضای خانواده‌اش پیدا شده بود که روی سر و دستانش آثار جراحت و خونریزی به چشم می‌خورد. بررسی‌های اولیه از این حکایت داشت که زن سالخورده قربانی سرقت شده است؛ چراکه اثری از گوشواره‌های او نبود و به‌نظر می‌رسید آنها به سرقت رفته‌اند.
با شروع تحقیقات پلیسی، مأموران به تحقیق از همسایه‌ها و بررسی‌ دوربین‌های مداربسته در آن حوالی پرداختند و طولی نکشید که نخستین سرنخ‌ها به‌دست آمد. بررسی‌ها نشان می‌داد که مردی مخفیانه وارد خانه زن مسن شده و دقایقی بعد نیز سراسیمه از آنجا خارج شده و فرار کرده است. هویت این مرد خیلی زود شناسایی شد و درحالی‌که 3ساعت از کشف جسد مقتول می‌گذشت، مظنون اصلی جنایت در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد. او در همان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب جنایت اعتراف کرد و گفت: برای سرقت وارد خانه مقتول شده بودم و فکر می‌کردم که وی در خانه نیست؛ اما پس از ورود به داخل خانه، او را مقابل خودم دیدم و با دیدن گوشواره‌هایش وی را با ضربات سنگ و چاقو به قتل رساندم و بعد از سرقت گوشواره‌ها فرار کردم.
به‌گفته سرهنگ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، پس از اعترافات متهم، مأموران موفق شدند چاقویی را که او هنگام ارتکاب جنایت به‌همراه داشت و همچنین گوشواره‌های مقتول را در مخفیگاهش کشف کنند. به‌این‌ترتیب برای وی قرار قانونی صادر شد و پرونده این جنایت در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید