• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 6 شهریور 1403
کد مطلب : 233807
+
-

عملیات سانسور

صهیونیست‌ها برای کاهش بار شكست، ‌دنبال تحریف عملیات اربعین هستند

گزارش1
عملیات سانسور

بهاره محبی-روزنامه‌نگار

حزب‌الله لبنان صبح یکشنبه اعلام کرد در نخستین مرحله از انتقام ترور شهید فواد شکر، فرمانده ارشد خود که اواخر‌ ماه جولای رخ داد، ۳4۰ موشک به سمت مواضع نظامی رژیم صهیونیستی شلیک کرده است. مقاومت لبنان تأکید کرد که مرحله اول عملیات «اربعین» به اهداف خود رسیده است.
روزنامه انگلیسی فایننشال‌تایمز همان روز اذعان کرد که اغلب موشک‌های حزب‌‌الله، فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند و برخی از آنها به مناطقی در مرکز اصابت کرده‌اند. منابع عبری‌زبان نیز با اشاره به انتقال بیش از 5میلیون شهرک‌نشین به پناهگاه‌ها به‌دنبال عملیات حزب‌الله نوشتند که تنها در فرودگاه بن‌گوریون 50پرواز به‌دلیل عملیات اربعین لغو شده است. با این حال صهیونیست‌ها با توسل به استراتژی‌های مختلف از سانسور و تحریف گرفته تا انکار تلاش می‌کنند تا با کم‌اهمیت جلوه دادن این عملیات، از بار شکست اطلاعاتی بزرگ خود در این زمینه بکاهند.
سلیمان بشارت، کارشناس الجزیره در این‌باره می‌گوید: «با حملات حزب‌الله به مراکز اطلاعاتی اسرائیل (رژیم صهیونیستی) می‌توانیم بگوییم تل‌آویو چهارمین شکست مهم خود پس از 7اکتبر (عملیات طوفان‌الاقصی) را تجربه کرد و بار دیگر در لاک دفاعی‌اش فرورفت.»










 

این خبر را به اشتراک بگذارید