• یکشنبه 28 مرداد 1403
  • الأحَد 12 صفر 1446
  • 2024 Aug 18
یکشنبه 28 مرداد 1403
کد مطلب : 233121
+
-

آرزویم بازی در تیم ملی است

محمدرضا سلیمانی که از ملوان به فولاد آمده پس از شروع رؤیایی فصل جدید، از اهدافش می‌گوید

آرزویم بازی در تیم ملی است

امیرحسین اعظمی

  سفر به قائمشهر دوباره اتفاقات خوبی را برای فولاد رقم زد. آنها در آخرین بازی فصل گذشته، نساجی را در ورزشگاه شهید وطنی شکست دادند تا در لیگ برتر بمانند و حالا در نخستین بازی فصل جدید هم آن برد را تکرار کردند. تک گل فولاد در این بازی را محمدرضا سلیمانی به ثمر رساند؛ مهاجمی که فصل گذشته در ملوان 8‌گل به ثمر رساند و حالا امیدوار است امسال و با پیراهن فولاد تعداد گل‌هایش را دو‌رقمی کند. سلیمانی درخصوص برد در قائمشهر، گل 3‌امتیازی در این بازی، حضور در فولاد و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ داده است.

   از برد در قائمشهر شروع کنیم.
همیشه نخستین بازی در لیگ برای هر تیمی سخت است و همه تیم‌ها دوست دارند خوب نتیجه بگیرند. نساجی هم تیم خوبی است و شکست‌دادن این تیم در زمین خودش کار آسانی نیست. کادر فنی ما نکات خوبی را در مورد تیم حریف به بازیکنان گوشزد کردند و خوشبختانه توانستیم 3‌امتیاز مهم بگیریم. خیلی خوشحالم که لیگ را با برد شروع کردیم.

   بارش باران کیفیت بازی را تحت‌تأثیر قرار نداده بود؟
خب، من که فصل گذشته در ملوان بودم و با این شرایط آشنایی داشتم. ما در مجموع فوتبال خوبی بازی کردیم و این را هم درنظر بگیرید که نخستین بازی فصل را انجام می‌دادیم. مطمئن باشید در ادامه وضعیت ما بهتر خواهد شد و بیشتر هماهنگ می‌شویم.

   در مورد گل 3‌امتیازی‌ات صحبت کن، حتما احساس خوبی داری؟
کار مهاجم گل‌زدن است و این چیز عجیبی نیست. گلی که زدم زحمت همه بازیکنان بود و البته پاس محمد عباسی را نادیده نگیرید. او درحالی‌که تعادلش را از دست داده بود با بیرون پا به من پاس داد و باید آن توپ را تبدیل به گل می‌کردم.

   فصل قبل 8‌گل در ملوان زدی، فکر می‌کنی این آمار در فصل جدید بهتر شود؟
تمام تلاشم را می‌کنم تا بهتر از سال گذشته باشم. من موفقیت تیم را از هر چیزی مهم‌تر می‌دانم و اول باید خواسته‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کنم. وقتی تیم خوب باشد و نتیجه بگیرد، عملکرد بازیکنان هم به چشم می‌آید. امیدوارم تعداد گل‌هایم را دورقمی کنم.

   کارکردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟
من نباید در مورد آقایحیی صحبت کنم. او در این سال‌ها با به‌دست‌آوردن جام‌های قهرمانی متعدد، نشان داد که از لحاظ فنی در چه سطحی قرار دارد. خوشحالم که امسال فرصت کار کردن با گل‌محمدی و حمید مطهری را به‌دست آوردم و تلاش می‌کنم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم.

   فکر می‌کنی یک روز به تیم ملی دعوت شوی؟
آرزویم بازی برای تیم ملی است و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

   فولاد در این فصل می‌تواند جزو بالا نشین‌ها باشد؟
همه می‌دانند پنج، شش تیم چقدر هزینه کردند و چقدر با فولاد در خیلی از زمینه‌ها اختلاف دارند. فولاد فصل سختی را پشت سر گذاشت و در آخرین بازی از سقوط نجات پیدا کرد. امسال هدف همه ما این است که به یک ثبات برسیم و تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین رتبه ممکن را کسب کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید