• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
دو شنبه 22 مرداد 1403
کد مطلب : 232578
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1jy60
+
-

شهادت پلیس وظیفه‌شناس روی تخت بیمارستان

شهادت پلیس وظیفه‌شناس روی تخت بیمارستان

مأمور پلیس که یک هفته قبل در جریان درگیری با قاچاقچیان به‌صورت عمدی با خودرو زیر گرفته شده بود، به‌دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید.
به‌گزارش همشهری، سرهنگ بهمن مرندی از مأموران انتظامی شهرستان ملکان واقع در استان آذربایجان شرقی بود که شامگاه 14مرداد ‌ماه امسال به‌صورت عمدی از سوی قاچاقچیان با خودرو زیر گرفته شد. به‌دنبال این حادثه، این مأمور وظیفه‌شناس به‌شدت مجروح و برای مداوا به بیمارستان امام رضا(ع) در تبریز منتقل شد. کادر درمان تلاش زیادی برای نجات وی انجام دادند اما به‌رغم همه تلاش‌ها وی صبح دیروز(یکشنبه) به‌دلیل شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان به شهادت رسید.
هاشم شعفی، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس آذربایجان شرقی در این‌باره گفت: سرهنگ مرندی برای برقراری نظم و امنیت و مقابله با مخلان امنیت در مأموریت برخورد با قاچاقچیان بود که به‌صورت ناجوانمردانه مورد هجوم قرار گرفت و به شهادت رسید. او ادامه داد:‌ در پی شهادت این شهید بزرگوار با تدابیر و دستورات ویژه فرمانده انتظامی استان عاملان حادثه در کمتر از 24ساعت دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد. به‌گفته وی، تشییع پیکر این شهید صبح امروز (دوشنبه) در زادگاهش شهرستان بناب برگزار‌می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید