• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 21 مرداد 1403
کد مطلب : 232473
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/VmEP9
+
-

پلیس در تعقیب قاتل مسلح

پلیس در تعقیب قاتل مسلح

پلیس برای دستگیری مردی که به‌دنبال اختلافات مالی 2نفر را در یکی از روستاهای مرزی ارومیه به ضرب گلوله به قتل رسانده است، از مردم کمک خواست.
به گزارش همشهری، هفته گذشته مأموران پلیس بخش انزل در استان آذربایجان غربی در جریان یک تیراندازی مرگبار در یکی از روستاهای مرزی قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. با حضور مأموران در محل معلوم شد که در جریان این تیراندازی 2مرد به قتل رسیده‌اند و عامل جنایت اقدام به فرار کرده است. در ادامه تحقیقات معلوم شد که این جنایت بر سر اختلافات مالی رخ داده است. آنطور که شواهد نشان می‌داد عامل جنایت از مدتی قبل بر سر ملک با قربانیان دچار اختلاف شده بود و این اختلافات بارها به مشاجره و درگیری میان آنها انجامیده بود. درنهایت نیز وی با در اختیار داشتن یک قبضه اسلحه سراغ قربانیان رفته و به ضرب گلوله آنها را به قتل رسانده و گریخته بود. با این اطلاعات دستور بازداشت قاتل فراری صادر شد و تیمی از کارآگاهان راهی محل زندگی او شدند اما وی بدون برجا گذاشتن سرنخی از خود متواری شده بود و خانواده‌اش مدعی بودند که هیچ خبری از او ندارند.
 به‌گفته سرهنگ صادق شکری، رئیس پلیس آگاهی آذربایجان غربی، با توجه به اینکه تحقیقات همچنان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد دستور بدون پوشش عکس متهم از سوی قاضی شعبه اول دادگاه عمومی بخش انزل جهت شناسایی از سوی شهروندان صادر شده است.
سرهنگ شکری از شهروندان خواست هرگونه اطلاع از مخفیگاه قاتل فراری را فورا از طریق تلفن‌های۱۱۰ و یا 04421823168با پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی در میان بگذارند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید