• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
یکشنبه 21 مرداد 1403
کد مطلب : 232459
+
-

4 انتصاب تازه رئیس‌جمهور

سازمان انرژی اتمی، بنیاد شهید، معاونت عملی، فناوری و معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور رؤسای جدید خود را شناختند.
رئیس‌جمهور با صدور حکم‌های جداگانه‌ای، محمد اسلامی را در سمت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ابقا و حسین افشین را به عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور منصوب کرد.
انتصاب سعید اوحدی به‌عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران و زهرا بهروز آذر به سمت معاون امور زنان و خانواده دو حکم انتصاب دیگر مسعود پزشکیان در روز شنبه (دیروز) بود که تعداد انتصاب‌های رئیس‌جمهور از ابتدای آغاز به‌کار دولت چهاردهم را به 11 حکم رساند.
در حکم‌های پزشکیان خطاب به اسلامی، اوحدی، افشین و بهروز آذر آمده‌است:«امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون‌اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیات محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید».
محمد اسلامی سمت‌هایی از جمله رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در دولت سیزدهم، وزیر راه و شهرسازی در دولت دوازدهم و استاندار مازندران در نخستین سال دولت دوازدهم را در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.
حسین افشین نیز با مدرک دکترای مهندسی مکانیک، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف است. ریاست پژوهشکده علوم و فناوری‌های انرژی، آب و محیط زیست دانشگاه صنعتی شریف، معاونت زیربنایی و امور تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس و قائم‌مقام معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از دیگر سوابق اجرایی او به‌حساب می‌آید. سعید اوحدی نیز پیش از این سابقه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاست سازمان حج و زیارت را در کارنامه داشته‌است. مدیرکلی امور بانوان شهرداری تهران، تجربه کار در نهادهای مدنی حوزه زنان و پژوهش در حوزه کارآفرینی اجتماعی از جمله سوابق بهروز آذر است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید