• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
شنبه 20 مرداد 1403
کد مطلب : 232360
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/BgWox
+
-

زورگیران زعفرانیه به محل سرقت برگشتند

انتظامی
زورگیران زعفرانیه به محل سرقت برگشتند

چند روز پس از زورگیری از مردی مقابل یک دستگاه خودپرداز در شمال تهران کارآگاهان پلیس هر دو زورگیر را دستگیر و برای بازسازی صحنه سرقت به محل حادثه منتقل کردند.
به گزارش همشهری، این زورگیری چند روز قبل حدود ساعت 4بامداد در خیابان اعجازی منطقه زعفرانیه در شمال تهران اتفاق افتاد. آن روز مردی قصد داشت از دستگاه خودپرداز پول دریافت کند اما درست در همان لحظات 2زورگیر موتورسوار از راه رسیدند و درحالی‌که چاقو در دست داشتند با او درگیر شدند. در جریان این درگیری مرد به‌شدت آسیب دید و زورگیران پس از سرقت ساعت و گوشی موبایل گریختند.
به‌دنبال این حادثه تصاویر دوربین‌های مداربسته محل حادثه در فضای مجازی منتشر شد و بازتاب گسترده‌ای داشت. کاربران شبکه‌های اجتماعی از این فیلم با عنوان فیلم زورگیران بی‌رحم یاد کردند و خواستار دستگیری و برخورد سخت با زورگیران شدند. در این شرایط بود که علی صالحی، دادستان تهران دستور ویژه‌ای برای دستگیری زورگیران صادر کرد. هرچند شناسایی و دستگیری زورگیران چند روزی طول کشید اما سرانجام کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران موفق شدند  هر دو زورگیر را دستگیر کنند.
روز پنج‌شنبه هر دو زورگیر توسط مأموران پلیس به محل حادثه منتقل شدند و مقابل رئیس پلیس آگاهی پایتخت و کارآگاهان صحنه این سرقت خشن را بازسازی و جزئیات بیشتری از آن را بازگو کردند. آنها که 20 و 22ساله هستند گفتند این نخستین مرتبه‌ای است که دست به سرقت می‌زنند و هنگام وقوع سرقت قرص مصرف کرده بودند و حالت عادی نداشتند. یکی از آنها گفت: وقتی مردی را دیدیم که تنهاست و از خودپرداز پول دریافت می‌کند تصمیم به سرقت گرفتیم. در درگیری او پایش به پل گرفت و زمین خورد. ما هم گوشی‌اش را برداشتیم و فرار کردیم، اما حالا از کاری که کرده‌ایم پشیمانیم.
براساس این گزارش، 2متهم با قرار قانونی در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات تکمیلی در این‌باره ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید