• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 20 مرداد 1403
کد مطلب : 232341
+
-

مختار حرف اول را در تلویزیون می‌زند

آمار دقیق تعداد دفعاتی که سریال «مختارنامه» از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن رفته، از دست مدیران سیما هم در رفته است. اما این سریال به‌نظر می‌رسد جزو پربازدیدترین مجموعه‌هایی است که از سیما پخش شده است.
   «مختارنامه» داوود میرباقری در هر مناسبت مذهبی در کنداکتور پخش قرار گرفته است. زمانی حاشیه هایی برای برخی از بازیگران این سریال پیش آمده بود که گمان می‌رفت این سریال دیگر از تلویزیون پخش نخواهد شد‌اما مدیران سازمان باز هم درصدد پخش سریال برآمدند.
   آمار بازدید بینندگان سریال‌های تلویزیونی در تلوبیون نشان داده که این مجموعه (مختارنامه) باز هم بیشترین مخاطب را نسبت به دیگر سریال‌های تلویزیونی داشته است.
   مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» که در بازپخش از شبکه آی‌فیلم به قسمت‌های پایانی نزدیک شده و به‌زودی به اتمام می‌رسد، بار دیگر نسبت به دیگر سریال‌های در حال پخش، آمار بهتری را از نظر میزان بیننده ثبت کرده است.
   این رقم برای ۱۰قسمت آخر «فراری» شبکه یک ۵.۴هزار بازدید، «پشت پرده» شبکه دو ۹.۲هزار بازدید، «آقای قاضی ۲» شبکه دو ۳۰.۱هزار بازدید و «دربندون» شبکه سه ۹.۸هزار بازدید است. مجموعه «بدل» شبکه 3 نیز که تنها 3 قسمت از آن پخش شد، در آن3 قسمت به‌طور میانگین ۱۵.۷هزار بازدید داشت.‌



 

این خبر را به اشتراک بگذارید