• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
شنبه 20 مرداد 1403
کد مطلب : 232343
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0gxq7
+
-

پژمان جمشیدی «محکوم» می‌شود

محمد حسین مهدویان باز هم مشاوریک سریال در شبکه نمایش خانگی شد

پژمان جمشیدی «محکوم» می‌شود

سریال محکوم به کارگردانی سیامک مردانه و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری برای شبکه نمایش خانگی در ۱۶قسمت ساخته می‌شود و پژمان جمشیدی در این سریال نقش اصلی را بازی خواهد کرد.
سیامک مردانه در سریال «زخم کاری» به‌عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشت و قرار است که محمدحسین مهدویان در سریال جدید «محکوم» به‌عنوان مشاور کارگردان و احتمالا مدیر پروژه او را همراهی کند.

«مهدویان فیلم» تقدیم می‌کند
محمد حسین مهدویان سال‌هاست با گروهی که از زمان «ایستاده در غبار» گرد آورده و در این سال‌ها اعضایی هم به آن اضافه شده کار می‌کند؛پروژه‌هایی که در برخی از آنها مهدویان در مقام مشاور و تهیه‌کننده کنار یکی از اعضای تیمش که کارگردانی را عهده‌دار شده می‌ایستد. محمدرضا منصوری هم معمولا کنار مهدویان حضور دارد.
این سومین پروژه‌ای است که محمدرضا منصوری و محمدحسین مهدویان در پلتفرم فیلیمو تولید می‌کنند؛ سریالی که کارگردانی جوان آن را جلوی
دوربین می‌برد.
پیش از این سریال‌های «سقوط» و «حیثیت گمشده» به کارگردانی حسین پهلوان‌زاده توسط همین تیم تولید و منتشر شده بود.

پنجمین سریال نمایش خانگی جمشیدی
محکوم پنجمین سریال نمایش خانگی پژمان جمشیدی خواهد بود که نخستین بار با سریال کمدی «خوب بد جلف۲» وارد نمایش خانگی شد و بعد از آن در سریال‌های «آفتاب‌پرست» و «آنتن» بازی کرده است و اخیرا نقش کوتاهی را در سریال «افعی تهران» برعهده داشت و البته به‌عنوان بازیگر میهمان در یک سکانس سریال «مگه تموم عمر چندتا بهاره» نیز حضور داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید