• دو شنبه 22 مرداد 1403
  • الإثْنَيْن 6 صفر 1446
  • 2024 Aug 12
پنج شنبه 18 مرداد 1403
کد مطلب : 232251
+
-

لذت صهیونیست‌ها از شکنجه زندانیان فلسطینی

مائده زمان فشمی ؛ روزنامه‌نگار

در حال حاضر 3هزار و ۴۳۲ فلسطینی در بازداشت اداری صهیونیست‌ها هستند. در بازداشت اداری، افراد بدون محاکمه و تفهیم اتهام به زندان فرستاده می‌شوند؛ فرد نه به‌دلیل كاری که در گذشته انجام داده بلکه به‌دلیل اینکه ممکن است در آینده کاری انجام دهد زندانی می‌شود. جمعیت اسرای فلسطینی اعلام کرده در زندان دامون صهیونیست‌ها، 86زن فلسطینی اسیر هستند و یکی از آنها باردار است. در این زندان حداقل 250کودک هم هستند.

آزادکردن سگ‌ها هنگام شکنجه
یک منبع صهیونیست تصاویری از بازداشتگاه Sde Teiman منتشر کرده که نشان می‌دهد حدود ۱۰۰مرد با چشم‌بند و لباس‌های ورزشی خاکستری در محوطه‌ای که به‌شدت روشن بوده و با سیم خاردار محصور شده است، دیده می‌شوند. سی‌ان‌ان به نقل از یک پزشک فلسطینی گفته که نگهبانان این بازداشتگاه مرتبا سگ‌ها را زمان خواب زندانیان آزاد می‌کنند که نوعی شکنجه شبانه است.

برهنه‌کردن زندانیان
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین با 3 نفر از اسرایی که در زندان عوفر بازداشت هستند، گفت‌وگو کرد. این سه اسیر گفتند از ابتدای ورود به زندان با شکنجه و آزار و اذیت روبه‌رو شدند. آنها گفتند ما برهنه‌شدن، ضرب و شتم، بستن دست و پا و چشم و شکنجه شدن را تجربه کردیم. این سه اسیر از سربازان صهیونیست هاری که از اذیت کردن، گرسنگی، تشنگی و بیماری اسیران لذت می‌برند، هم گفتند. آنها از شکسته‌شدن استخوان‌ها و خونریزی‌های شدید هم حرف زدند. از شکنجه‌هایی که زمان بستری شدن در بیمارستان تحمل کردند و دردهایی که نمی‌توانستند برایش فریاد بزنند، چون حق فریاد‌کشیدن نداشتند، هم گفتند: صهیونیست‌ها همچنین برای آزار و اذیت اسرای فلسطینی از سگ‌ها برای حمله و ترساندن‌شان استفاده مي‌کردند یا بدون هیچ دلیلی به اتاق اسرا گازهای سمی و فلفل ‌زدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید