• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 13 مرداد 1403
کد مطلب : 231633
+
-

نقل قول خبر/نامگذاری خیابانی به نام «شهید اسماعیل هنیه»

مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران: ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه، قطعا پاسخ سخت و پشیمان‌کننده‌ای برای اسرائیل به همراه خواهد داشت. مدیریت شهری بر خود وظیفه می‌داند تا معبری را به نام شهید قدس نامگذاری کند و به‌زودی خیابانی در تهران به نام این شهید بزرگوار نامگذاری خواهیم کرد.

اجرای طرح «محور الگوی خدمت» در بلوار میرداماد
حمید جوانی، شهردار منطقه3:
توسعه زیرساخت‌های بلوار میرداماد با اجرای طرح «محور الگوی خدمت» در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی و رضایتمندی شهروندان در حال اجراست. در این طرح به تمام موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری همچنین زیبایی بصری و ابعاد کارکردی محورها توجه شده است.

رویداد «خانواده مانا» برگزار می‌شود
مریم اردبیلی، مدیرکل اداره امور زنان و خانواده شهرداری تهران:
با رویداد «خانواده مانا» از طریق خانواده‌ها چالش‌های شهر را شناسایی و برای حل آنها راهکار ارائه می کنیم. علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان امروز (شنبه ۱۳ مردادماه) برای ثبت‌نام دراین  رویداد به نشانی https://survey.porsline.ir/s/RXlJbLNt مراجعه کنند.

اتمام بهسازی «سبزه‌میدان» تا پاییز امسال
مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق تهران:
بازپیرایی میدانگاه تاریخی سبزه‌میدان در بافت تاریخی بازار تهران در فضایی در حدود ۳‌هزار مترمربع در حال انجام است و در تلاش هستیم که بهسازی این میدان پاییز امسال به پایان برسد. همچنین فرایند ساخت ۷‌سوله مدیریت بحران را در دستور کار داریم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید