• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 4 مرداد 1403
کد مطلب : 230915
+
-

نقل قول خبر/لزوم یکپارچه‌سازی‌ حمل‌ونقل همگانی

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهر تهران: از مهم‌ترین پروژه‌هایی که باید در منطقه8 اجرا شود یکپارچه‌سازی‌ حمل‌ونقل همگانی است. شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم‌بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای با توجه به نیاز مبرم به فضای پارک خودرو مهم است.

بیمارستان بوعلی تخلیه شود
مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران:
بیمارستان بوعلی و تعدادی از ساختمان‌های بیمارستان امام‌خمینی(ره) از لحاظ ایمنی سازه بسیار فرسوده و ناایمن هستند و باید تخلیه شوند. در حال حاضر برخی از بیمارستان‌های موجود در فهرست ساختمان‌های بحرانی از لحاظ ایمنی حریق هنوز رفع خطر نشده‌اند.

۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه نیستند
شادی مالکی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران:
براساس آمارها اکنون ۱۰هزار نفر از رانندگان ناوگان تاکسی در پایتخت از بیمه برخوردار نیستند. در سنوات گذشته بخشی از سهم بیمه رانندگان در بودجه کشور پیش‌بینی شده، اما از سال۱۳۹۷ رانندگان جدید باید همه حق بیمه خود را پرداخت کنند.

خرید دوربین لباس برای شهربانان و حریم‌بانان
مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران:
پایش حدود ۵هزار کیلومتر حریم تهران باید حتما به‌صورت هوشمند انجام می‌شد. هوشمندسازی در حوزه نیروی انسانی هم با خرید دوربین‌های لباس و خودرو و راه‌اندازی آزمایشی دنبال شد و مقدمات خرید ۱۴۰۰دوربین لباس از وزارت دفاع انجام گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید