مهدی اسماعیل پور: روزنامه نگار
در روزهای اخیر برخی از رسانهها به نقل از تعدادی از مسافران مترو که کارت بلیتشان مفقود شده یا مسافرانی که به تازگی مسافر ثابت متروي تهران شدهاند، اعلام کردند که کارت مترو پیدا نمیشود، این دسته از شهروندان ظاهرا نمی توانستند کارت جدید تهیه کنند و اینکه در اغلب ایستگاهها از کارت بلیت خبری نیست. موضوع را پیگیری کردیم و در اینباره هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بینالملل شرکت بهرهبرداری متروي تهران و حومه با عذرخواهی از مسافران محترم مترو، توضیح داده است.
چهار شنبه 3 مرداد 1403
کد مطلب :
230753
لینک کوتاه :
newspaper.hamshahrionline.ir/r01Yp
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved