• یکشنبه 7 مرداد 1403
  • الأحَد 21 محرم 1446
  • 2024 Jul 28
دو شنبه 1 مرداد 1403
کد مطلب : 230560
+
-

نكته بازی

اورونوف و تکرار ضعف بزرگ؟
پرسپولیس در حالی تمریناتش را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر آغاز کرده که فعلا خبری از اوستون اورونوف نیست و به‌زودی هم خبری نخواهد شد. این بازیکن همراه با تیم زیر 23سال ازبکستان راهی المپیک پاریس شده و مادامی که تیمشان حذف نشود در فرانسه خواهد ماند. به این ترتیب اورونوف تمرینات مهم بدنسازی در مقطع پیش‌فصل را از دست خواهد داد و این مسئله می‌تواند روی آمادگی او در طول فصل سایه بیندازد. بدن اورونوف در طول نیم‌فصل دوم پارسال هم آماده نبود، به همین دلیل اواخر هر مسابقه کم می‌آورد و تعویض می‌شد. حالا هم غیبت در تمرینات بدنسازی به اضافه فرسودگی ناشی از حضور در المپیک می‌تواند همان شرایط را برای ستاره تعیین‌کننده سرخپوشان تکرار کند. این خبر خوبی برای پرسپولیس نیست.

خاطره بد پرسپولیس از تختی
بازسازی ورزشگاه آزادی تبدیل به داستان هزار و یک شب شده و مشخص نیست چه زمانی به پایان خواهد رسید. در شرایطی که گفته می‌شد این استادیوم نهایتا از ابتدای پاییز آماده است و فقط 4هفته اول فصل جدید در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد، حالا شرایط عوض شده. می‌گویند پرسپولیس و استقلال تا پایان فصل آینده باید در تختی بازی کنند، به جز مسابقات مهم که استثنائا در آزادی برگزار خواهد شد. این علاوه بر اینکه برای کل فوتبال ایران خبر خوبی نیست، برای پرسپولیسی‌ها از یک جهت دیگر هم دردناک است؛ اینکه آنها 22سال پیش در لیگ دوم به‌دلیل مشابه در تختی به میدان رفتند و نهایتا کورس قهرمانی را به سپاهان واگذار کردند. آخر آن فصل علی پروین رو به دوربین تلویزیون گفت: «زمین تختی قهرمانی را از ما گرفت.»

بیچاره شدیم، به توان دو!
قطعا از نظر فنی افتخار بزرگی است که مهدی طارمی برای اینتر بازی می‌کند. تکلیف این ماجرا که کلا روشن است و زیاد هم در موردش حرف زده شده اما حواشی داستان هم کم‌کم دارد عجیب می‌شود. ادمین‌های صفحات رسمی اینتر، به تازگی با قابلیت لایک و کامنت‌گیری تصاویر طارمی آشنا شده‌اند و این فرصت را از دست نمی‌دهند. در نتیجه هر روز کلی عکس از او در حالات مختلف بالا می‌آید. وضع از جایی بدتر می‌شود که هر کدام از این پست و استوری‌ها کلی بازتاب در رسانه‌های داخلی دارد؛ تصویر طارمی نشسته، ایستاده، در حال شوتزنی، هنگام صحبت با سرمربی، مشغول شوخی با همبازیان... قبلا فقط آن سایت معروف زحمت زجر دادن ملت ایران با اخبار لژیونرها را می‌کشید، حالا اما در مورد طارمی «به توان دو» بیچاره شده‌ایم!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید