• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
دو شنبه 1 مرداد 1403
کد مطلب : 230563
+
-

عجیب‌ترین انتقال سال

آیا واقعا کسی نمی‌خواهد به این پرونده ورود کند؟

میثم کریمی

تا حد امکان سعی می‌کنیم از صفات مطلق تفصیلی در مطالب استفاده نکنیم اما این داستان حضور دروازه‌بان بوسنایی در استقلال آنقدر شگفت‌انگیز است که واقعا چاره‌ای غیراز خطاب کردن آن با عنوان «عجیب‌ترین» انتقال فصل باقی نمی‌ماند.
شما تصور کنید یک باشگاه صاحب موفق‌ترین دروازه‌بان فصل گذشته (حسین حسینی) بوده و در عین حال گلر دومی را در اختیار داشته که همین تابستان قبل برای دریافت رضایتنامه‌اش 9میلیارد تومان ناقابل پرداخت کرده (محمدرضا خالدآبادی)؛ حتی یک طفل 8ساله هم می‌داند تیمی در این شرایط نیازی به جذب دروازه‌بان جدید ندارد و چه بسا اگر گلری به‌طور مجانی هم به آنها پیشنهاد شد، به‌خاطر جلوگیری از اشغال سهمیه و ایجاد حاشیه نباید آن را بپذیرند. بعد مدیران استقلال درست در همین وضعیت، وقتی حتی تکلیف کادرفنی‌شان هم به درستی روشن نبود با هزینه دلاری و سوزاندن سهمیه خارجی سراغ جذب یک گلر خارجی رفتند و ودران کیوسفسکی بوسنیایی را گرفتند. جالب اینجاست که حالا کادرفنی این بازیکن را نمی‌خواهد اما باشگاه هر چه تلاش می‌کند او را به این و آن قرض بدهد، کسی زیر بار نمی‌رود!
فقط یک کلام؛ این پرونده همه عناصر شبهه‌دار و شک‌برانگیز را یک‌جا با هم دارد. اگر اراده‌ای برای روشن کردن فضا وجود دارد، قطعا با پیگیری همین مورد خاص به خیلی چیزها خواهد رسید. چطور همه با هم پرونده به این شگفت‌انگیزی را نادیده می‌گیرید؟!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید