• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 27 تیر 1403
کد مطلب : 230133
+
-

با مردم

تعداد قطارهای سریع‌السیر صادقیه به کرج افزایش یابد
تعداد قطارهای مسیر صادقیه به کرج واقعا جوابگوی این میزان از مسافر نیست. مشکل قطارهای عادی هم این است که در همه ایستگاه‌ها توقف می‌کند و گاهی این توقف چند دقیقه طول می‌کشد و موجب تلف شدن وقت مسافرانی می‌شود که خسته از سر کار برگشته و می‌خواهند هرچه زودتر به منازل‌شان بروند. مطمئنا افزودن چند قطار سریع‌السیر دیگر به این مسیر مشکلات مسافران را تا حد زیادی حل خواهد کرد.
خدابنده‌لو از تهران

غرامت فصل بهار کشاورزان ایلامی پرداخت نشد
بارش تگرگ بهاری در شهر دهلران استان ایلام خسارات فراوانی به زمین‌های کشاورزی و محصولات کشاورزان وارد کرد و موجب تخریب و آسیب دیدن ۳۳هزار تن از محصولات گندم و کلزای این استان شد. کشاورزان زحمتکش این استان تمام سال را به امید برداشت محصول و کسب درآمد بودند که با این اتفاق دسترنج‌شان به باد رفت. از آن زمان چشم امیدمان به یاری مسئولان است تا با پرداخت غرامت، بخشی از این ضرر و آسیب را جبران کنند.
جمعی از کشاورزان دهلران

صاحبان خودروهایی که در محل پارک معلولان توقف می‌کنند جریمه شوند
متأسفانه امکانات رفاهی و شهری برای افراد کم‌توان و معلول در شهرهای کشورمان بسیار کم است. همین موضوع حضور این دسته از افراد را در جامعه و فعالیت‌های اجتماعی به‌شدت محدود کرده است. در کمال تأسف برخی افراد از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند و خودروی خود را در پارکینگ ویژه معلولان پارک می‌کنند. این کار تضییع حق معلولان است و آنها را دچار مشکل و دردسر می‌کند. لازم است تا با افراد خاطی برخورد جدی و قانونی شود.
امید از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید