• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 27 تیر 1403
کد مطلب : 230113
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/y8NVV
+
-

نكته بازی

فرهاد مجیدی ممنوع؟
در آستانه نهایی شدن انتقال رامین رضاییان به استقلال، نزدیکان باشگاه به شیوه‌های مختلف دنبال اعلام این خبر بودند. مثلا میلاد زکی‌پور یک کامنت گذاشت و سایر قضایا. در این بین خود رضاییان هم عکس معروفش در لباس راه‌آهن را استوری کرد؛ همان تصویری که در حال تعویض لباس با فرهاد مجیدی است. با این حال او خیلی زود این استوری را پاک کرد. جالب است که چندی پیش هم ابوالفضل جلالی کامنتی برای فرهاد مجیدی گذاشت و در آن به او ابراز ارادت کرد اما این کامنت هم دقایقی بعد به شکلی عجیب پاک شد! شاید اینها اتفاقی باشد اما بعضی‌ها هم هستند که می‌گویند در استقلال جواد نکونام، حرف زدن از فرهاد مجیدی زیاد رایج نیست! در روز نهایی شدن انتقال رضاییان، مجیدی با انتشار یک استوری معنادار از صالح حردانی حمایت کرده بود.

اینها اسمش «سادگی» نیست‌ها!
در شرایطی که هنوز حکم کمیته تعیین وضعیت در مورد فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس منتشر نشده، دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان با انتشار پستی از هواداران خداحافظی کرد. برخلاف آن ویدئوی بلند 15دقیقه‌ای، پست خداحافظی بیرانوند کوتاه و محترمانه بود و او در آن از پرسپولیسی‌ها حلالیت خواست. البته بیرو نوشته بود از سر جوانی و سادگی اشتباهاتی داشته که خواهان عفو آنهاست. بسیار هم خوب، امیدواریم هواداران این عذرخواهی را بپذیرند اما انصافا همه این اشتباهات هم از سر سادگی نبوده‌ها. وقتی شما به‌خاطر چند روز تأخیر در دریافت بخش ناچیزی از دستمزدت، فورا قراردادت را به‌صورت یک‌طرفه فسخ می‌کنی، اسمش «فرصت‌طلبی» و رفاقت نیمه‌راه است. وقتی سر جام‌هایی که همه تیم کنار هم گرفتند بر سر هواداران منت می‌گذاری، این جوانی نیست، حتی بچگی هم نیست.

بعدا یادشان می‌رود
در شرایطی که پرسپولیس زیر رگبار خبرهای منفی بود و ستاره‌های تیم یک به یک جدا می‌شدند، سروش رفیعی قراردادش را تمدید کرد. مصاحبه او بعد از تمدید، کاملا تحت‌تأثیر همین فضا بود و با جملاتی تند و کنایه‌آمیز به برخی همبازیان سابقش پرداخت. او علیرضا بیرانوند را «بی‌معرفت» معرفی کرد و در جای دیگری از حرف‌هایش هم که به‌نظر می‌رسد طعنه به رامین رضاییان بوده باشد، گفت: «چرا در فوتبال راست نمی‌گویند؟» خب شاید واقعا قصدشان خلاف‌گویی نیست، فقط به مرور زمان اتفاقاتی رخ می‌دهد که ترجیح می‌دهند یادشان برود چه گفته‌اند. مثلا اگر بازیکنی امروز گفته هر چقدر پول بدهند به فلان تیم نمی‌رود، فردا ممکن است با پیشنهادی بالاتر دست و پایش بلرزد، پیشنهاد را قبول کند و در اینستاگرام بنویسد: «هر چیزی در زمان درست خودش رخ می‌دهد!»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید