• چهار شنبه 28 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 18
چهار شنبه 27 تیر 1403
کد مطلب : 230091
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lOwB6
+
-

مدل‌ها و برند‌های دوچرخه شهری

در ادامه ۳ نمونه از محبوب‌ترین مدل‌‌هاي دوچرخه شهری را به شما معرفی خواهیم کرد.

دوچرخه شهری کنوندل مدل رویال سایز ۲۴
این دوچرخه برای استفاده در مسیر‌هاي صاف و هموار طراحی شده است و طراحی آن به‌صورتی است که اجازه نمی‌دهد دوچرخه‌سوار در مسیر‌هاي داخل شهر خسته شود. این دوچرخه بدنه آلومینیومی دارد و به‌همین دلیل هم سبک است. از دیگر ویژگی‌‌هاي دوچرخه کنوندل مدل رویال باید به ترمز ویبریک، ۲۱ دنده، زنجیرهایی با قاب محافظ و… اشاره کرد.کنوندل با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید و ساخت دوچرخه از برند‌‌هاي برتر جهانی محسوب می‌شود.

دوچرخه شهری ویوا مدل ۷۰۰c سایز ۲۸
این دوچرخه پرفروش و باکیفیت از سال ۱۹۹۲ تولید و وارد بازار شده است. این دوچرخه جنس‌فریم آلومینیومی دارد. نوع ترمز آن هیدرولیک دیسکی است و از آنجا که این دوچرخه کمک فنر‌هاي جلو زین دارد، سواری با آن بسیار راحت است. این دوچرخه در اصل برقی است، اما به راحتی می‌توان آن را از حالت برقی به دستی و یا سرعتی تبدیل کرد. حداکثر سرعتی که می‌توانید با این مدل از دوچرخه ویوا بروید ۶۰ کیلومتر برساعت است.

دوچرخه ولوپرو مدل ولو پرو VP10000 سایز ۲۶
این دوچرخه به‌طورکلی برای مسیر‌هاي کوهستانی ساخته شده است، اما از آن به‌عنوان دوچرخه شهری نیز استفاده می‌کنند. جنس فریم این دوچرخه آلومینیوم و ۲۱ دنده است که به راحتی می‌توانید سرعت‌تان را تنظیم کنید. قابلیت‌‌هاي دوچرخه ولوپرو مدل ولو پرو آنقدر زیاد است که توانسته در مدت کوتاهی به یکی از مدل‌هاي محبوب دوچرخه برقی تبدیل
 شود.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید