• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
شنبه 23 تیر 1403
کد مطلب : 229841
+
-

گام بلند شهرداری برای توسعه ورزش همگانی

مهدی چمران-رئیس شورای اسلامی شهرتهران

مسابقات کشتی قهرمان شهر یک مهمان ویژه داشت. رئیس شورای اسلامی شهر تهران ازنزدیک پیگیر این رقابت‌ها بود. مهدی چمران با بیان اینکه ازحضور درمیان جوانانی که مستعد رشته پهلوانی هستند مسرور شده است  قهرمان شهر را فرصتی برای شناخت توانایی‌های جوانانی می‌داند که تا به حال نامی ازآنها درمیادین و باشگاه‌های ورزشی نبوده است: «واقعیت این است که انتظارنمی‌رفت سطح رقابت‌ها در رویداد بزرگ قهرمان شهر تا این اندازه به استانداردهای میادین ورزشی نزدیک باشد.»
رئیس شورای شهر می‌گوید ازنزدیک شاهد مسابقات کشتی بوده و
شرکت‌کنندگان را بسیار مستعد دیده است: «من هنگام مسابقات در خانه کشتی هفتم تیرحاضر بودم. کیفیت بالای این مسابقات قابل تمجید بود.»
چمران با بیان اینکه خود نیز درسال‌های نوجوانی به این ورزش علاقه‌مند بوده است ادامه می‌دهد: «با دیدن رقابت‌های کشتی به یاد نوجوانی‌های خودم افتادم که درسالن کشتی دبیرستان دارالفنون ورزش می‌کردم و بزرگانی مانند جهان پهلوان تختی درآنجا به تمرین می‌پرداختند. کشتی این ورزشکاران و فن‌هایی که اجرا می‌کردند باعث تعجب من شد چرا که پیشرفت درنحوه کشتی گرفتن آنها به وضوح مشهود بود.»
رئیس شورای شهربا قدردانی ازشهرداری تهران به عنوان متولی این رویداد ادامه می‌دهد: «سازمان ورزش شهرداری با «قهرمان‌شهر2» توانسته درتوسعه ورزش همگانی و افزایش شور و نشاط بین محلات گام‌های بلندی را بردارد.»
چمران با بیان اینکه با توجه به استعداد‌های بی‌شماری که درمحلات داریم هنوزبا نقطه مطلوب و موفقیت کامل فاصله داریم، تلاش شهرداری تهران در زمینه استعداد‌یابی را موثر می‌داند: «با وجود همه این زحمات همچنان تا نقطه مطلوب و موفقیت کامل فاصله داریم و امیدواریم روزی را ببینیم که در مقوله توسعه ورزش همگانی همه شاهد حضور سالمندان، جوانان و کودکان در مسیر ورزش باشیم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید