• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 21 تیر 1403
کد مطلب : 229818
+
-

با مردم

جاده معدن-گرمدره نیازمند آسفالت است
جاده معدن-گرمدره در کرج نرسیده به محدوده هفت جوی شهرقدس به‌دلیل تردد بسیار و حجم بالای آمد و شد خودروها به‌شدت خراب و پر از دست‌انداز و چاله شده است. از مسئولان تقاضا داریم نسبت به روکش آسفالت و تعمیر این قسمت جاده که در مسیر اصلی رانندگان عبوری ساکن گرمدره کرج و اطراف آن است اقدام کنند.
گرامی از کرج

برخی بانک‌ها وام فرزند‌آوری پرداخت نمی‌کنند
چند وقت پیش جهت دریافت وام فرزند‌آوری در پست بانک ثبت‌نام کردم. بعد از آن پیامکی از طرف بانک برای من ارسال شد مبنی بر اینکه به بانک مراجعه و روال دریافت وام را انجام دهم. الان چند هفته است که به‌طور مرتب به بانک مراجعه می‌کنم اما در کمال تعجب می‌گویند که بودجه‌ای جهت این وام به آنها اختصاص داده نشده و امکان تشکیل پرونده و واریز وام را ندارند. اگر بنا نیست که بودجه‌ای به این طرح اختصاص داده شود پس دلیل تدوین و اجرای آن چیست؟
 حسامی از تهران

تجهیزات تنها شهربازی اهر فرسوده و خطرساز است
در شهرستان اهر در آذربایجان شرقی تنها یک پارک دارای وسایل بازی وجود دارد که آن هم قدیمی است و هر آن ممکن است حادثه‌ای جبران‌ناپذیر رقم بزند. قیمت بلیت استفاده از وسایل این پارک که جنب ترمینال شهرستان هست نیز بسیار بالاست. حالا تصور کنید با این قیمت‌ها فرزندان خود را به پارکی ببریم که هر آن احتمال از دور خارج‌شدن و سقوط وسایلش هست. از طرفی هم حریف بچه‌ها نمی‌شویم چرا که تابستان است و نیاز به تفریح و سرگرمی دارند. از مسئولان تقاضا دارم به وضعیت این پارک توجه ویژه کنند.
رضاپور از اهر

پیامک
افزایش غیرقابل توجیه نرخ کافه‌ها و رستوران‌ها

 در اینکه همه‌‌چیز گران شده و مواد غذایی هم از این قاعده مستثنی نیست،  شکی نیست و طبیعی است به تبع آن نرخ سرویس‌دهی کافه‌ها و رستوران‌ها هم افزایش پیدا کند، اما نرخ فعلی برخی از کافه‌ها و رستوران‌ها به قدری بالاست که با هیچ منطق و محاسبه‌ای جور در نمی‌آید. مثلا خود من که به اتفاق یکی از دوستانم چند روز پیش به کافه‌ای رفته بودم ناچار شدیم برای 2 عدد چای معمولی و یک برش کیک 720هزار تومان پرداخت کنیم. این شرایط موجب شده که بسیاری از افراد خصوصا جوانان که درآمد چندانی هم ندارند و کافه رفتن یکی از سرگرمی‌هایشان محسوب می‌شود قید آن را بزنند. از سازمان تعزیرات درخواست دارم تا این قبیل کافه‌ها را ملزم به رعایت نرخ مصوب اتحادیه کنند تا هر کس در این زمینه سلیقه‌ای عمل نکند.
کیارش از تهران

سرشماره‌های عددی برای ارسال پیامک مناسب نیست
 استفاده سازمان‌ها و ادارات دولتی از سرشماره عددی برای ارسال پیامک زمینه را برای سوءاستفاده و کلاهبرداری فراهم می‌کند. پیشنهاد می‌کنم ارگان‌های دولتی برای ارسال پیامک به مخاطبان از اسم سازمان و یا لوگوی خود استفاده کنند؛ دقیقا مثل کاری که پلیس انجام می‌دهد. با این کار هم جلوی کلاهبرداری‌های احتمالی گرفته می‌شود و هم مردم با خیال راحت پیامک را باز می‌کنند و از محتویات آن با خبر می‌شوند.
 واحدی از بوشهر

پیام
در شهرک خانه اصفهان ایستگاه مترو احداث شود

درحالی‌که شهرک ملک‌شهر در جوار اصفهان، حداقل 4‌ایستگاه قطار زیرزمینی مترو‌ دارد، شهرک خانه اصفهان در جوار این شهرک، با قدمت بیش از نیم‌قرن و جمعیت قابل توجه و نیز قرار داشتن در مسیرمترو فاقد حتی یک ایستگاه است. از مسئولان محترم شهرداری و توسعه قطار شهری متروی اصفهان و حومه، تقاضای رسیدگی و اقدامات لازم در این مورد مهم و ضروری را داریم.
محمود بلیغیان از اصفهان

استخر خیابان کمیل بازگشایی شود
یک مجموعه ورزشی که شامل استخر هم هست در خیابان کمیل منطقه نواب قرار دارد. این مجموعه چون زیرنظر شهرداری است قیمت‌های خوب و مناسبی دارد. به همین‌خاطر افراد زیادی از این مجموعه خصوصا استخر به‌طور مرتب استفاده می‌کردند. متأسفانه از زمستان سال گذشته استخر این مجموعه تعطیل شده و دلیل آن را کمبود گاز اعلام کردند. الان حدود 4‌ماه از سال جدید گذشته و هنوز خبری از بازگشایی این استخر نیست. مجددا پیگیر شدیم این بار گفتند که پمپ اصلی سوخته و استخر نیاز به بازسازی دارد.درخواست داریم تعمیر و بازسازی با سرعت بیشتری انجام شود تا خانواده‌ها به همراه فرزندانشان در این فصل گرم بتوانند از آن استفاده کنند.
علاقبند از منطقه نواب

مسیر منتهی به دادسرای استان البرز آماده شود
مدت‌هاست که مسیر عبور خودرو و به‌اصطلاح جاده به طرف دادسرای مهستان استان البرز کشیده شده ولی هنوز خاکی است و آسفالت نشده است.از طرفی تنها یک تابلوی راهنمایی دارد و باعث شده تصادفات زیادی در این منطقه روی دهد. از مسئولان درخواست داریم هر چه زودتر نسبت به تکمیل و علامت‌گذاری این جاده اقدام کنند.
بذر افشان از کرج


 

این خبر را به اشتراک بگذارید