• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
چهار شنبه 20 تیر 1403
کد مطلب : 229609
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r0DGp
+
-

نكته بازی

آبی است، راحت باش!
خبر این است که خسرو حیدری سرمربی امیدهای استقلال شده و در این تیم جای آرش برهانی را گرفته. جالب اینجاست که خود برهانی تازه روز 30اردیبهشت امسال سرمربی امیدها شده بود و حتی آن زمان بعضی‌ها تعریف و تمجیدهای او از جواد نکونام را بی‌ارتباط با این پست نمی‌دانستند. به هر تقدیر حالا خسرو حیدری این مسئولیت را پذیرفته و روشن نیست تا چه زمانی دوام خواهد آورد. آخرین سابقه کاری حیدری به‌عنوان مربی، به حضور بسیار پرحاشیه او در تیم خوشه طلایی ساوه مربوط می‌شود؛ زمانی که رنگ پیراهن این تیم را از قرمز به آبی تغییر داد و حتی در لوگوی باشگاه هم دست برد! حالا اما خوشبختانه پیراهن امیدهای استقلال به ‌خودی خود آبی است و نیازی نیست خسرو برای اثبات تعصبش دست به چیزی بزند!

تکرار ماجرای پارسال؟
یکی از گره‌های نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به عدم‌تفاهم با عیسی آل‌کثیر مربوط می‌شود. مهاجم 34ساله قرمزها گویا همچنان تمایل دارد به همان سنت دیرینه «6ماه هست، 6ماه نیست» وفادار بماند و حالا که یک نیم‌فصل در جمع سرخپوشان توپ زده، دوباره یک دوره غیبت را تجربه کند! گفته می‌شود عیسی هنوز با مدیران پرسپولیس به توافق مالی نرسیده. جالب است که عین همین شرایط تابستان قبل هم تکرار شد و آل‌کثیر بعد از عدم‌توافق با پرسپولیس به سپاهان پیوست. آن تصمیم، یک خسران بزرگ برای مهاجم جنوبی بود که به جرأت می‌توان گفت آقای گلی را از این بازیکن گرفت. عیسی بعد از بازگشت به پرسپولیس احیا شد و به این تیم هم در مسیر قهرمانی کمک کرد اما حالا ممکن است دوباره همان اتفاق فصل قبل رخ بدهد!

باز هم همان همیشگی؟
در شرایطی که باشگاه سپاهان تأکید دارد هنوز یک فصل دیگر از قرارداد رامین رضاییان باقی مانده، این بازیکن به‌شدت اصرار دارد جدا شود؛ آنچه با توجه به شرایط خوب او در سپاهان، کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. طبیعتا تحلیل این ماجرا در توان ما نیست اما دیروز یکی از رسانه‌های ورزشی مدعی شده بود جو رختکن سپاهان علیه رضاییان است و همین مسئله او را به جدایی ترغیب می‌کند. این ماجرا از آنجا باورپذیر است که رامین در پرسپولیس هم شرایط مشابهی داشت. بعد از جدایی اول او از پرسپولیس، فرشاد احمدزاده در اظهارنظری عجیب این بازیکن را «وصله ناجور» خواند و دومین جدایی او هم که اصلا با درخواست خود بازیکنان و بعد از اظهارات رضاییان در مورد سطح فنی همبازیانش در لیگ بیست‌ویکم رخ داد. آیا دوباره همان داستان برای رضاییان تکرار شده؟
 

این خبر را به اشتراک بگذارید