• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 18 تیر 1403
کد مطلب : 229455
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/wjLvX
+
-

‌رفقای خوب‌

‌رفقای خوب‌

همکاری هادی حجازی‌فر با مهدویان در 4 فیلم رفاقت جدیدی را شکل داد و حالا این دو رفیق با ساخت فیلم  و سریال ‌ مخاطبان خود را دارند. همکاری محمدحسین مهدویان و هادی حجازی‌فر در فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» شکل گرفت.
این همکاری بعدتر ساخت 3فیلم دیگر را رقم زد و با ساخت «درخت گردو» همکاری حجازی‌فر با مهدویان قطع شد اما دوستی و رفاقتشان ادامه داشت. حالا این دو در سریال‌سازی‌ در شبکه نمایش خانگی رقیب محسوب می‌شوند.

   مهدویان بعد از «ماجرای نیمروز 2» یا همان «رد خون» فیلم‌هایی چون «درخت گردو»، «مرد بازنده» و سریال «زخم کاری» را ساخت؛ فیلم‌هایی که شاید گمان می‌رفت هادی حجازی‌فر در آنها به‌عنوان نقش اول حضور داشته باشد اما این اتفاق نیفتاد.
   حجازی‌فر در گفت‌وگویی که با همشهری داشت از شکل‌گیری رفاقتش با مهدویان می‌گوید: با توجه به تجربه موفق «ایستاده در غبار» با مهدویان و بچه‌های تیمش رفیق شدم. شناخت متقابلی به‌وجود آمده بود و رفاقت ،کار را پیش می‌برد. مسئله اعتمادی بود که میان من و حسین مهدویان به‌وجود آمده بود. از دل این اعتماد بود که می‌شد پیشنهاد داد و کارگردان هم پیشنهاد را قبول کند.
   حجازی‌فر در اوج شهرت و اعتبار و به‌عنوان یکی از پدیده‌های بازیگری دهه90و بعد از خداحافظی کاری با مهدویان جوان با ابراهیم حاتمی‌کیا همکاری کرد. خودش دراین باره می‌گوید: از نوجوانی تحت‌تأثیر فیلم‌های حاتمی‌کیا بودم. تمام فیلم‌هایش را از همان زمان می‌دیدم و دنبال می‌کردم. عاشق «دیده‌بان» بودم و هستم. «از کرخه تا راین» را شاید ۵۰ بار دیده بودم یا «آژانس شیشه‌ای » که خیلی دوستش داشتم. یکی از آرزوهایم این بود که با حاتمی‌کیا کار کنم.
   در کارنامه هادی حجازی‌فر بعد از بازی در فیلم‌های مهدویان، کارگردانان متفاوتی دیده می‌شوند. این بازیگر آخرین فیلمش حضور در «صبحانه با زرافه‌ها»ی سروش صحت بود که به‌نظر می‌رسد تا  امروز به‌خاطر حجم زیاد اصلاحات اکران نشده. در کارنامه فیملسازی مهدویان هم فیلم سینمایی «شیشلیک» اجازه اکران نگرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید