• یکشنبه 24 تیر 1403
  • الأحَد 7 محرم 1446
  • 2024 Jul 14
دو شنبه 18 تیر 1403
کد مطلب : 229421
+
-

پدر؛ عامل مرگ آتشین 3کودک

آن سوی مرز
پدر؛ عامل مرگ آتشین 3کودک

پلیس استرالیا، پدر خانواده را که به‌دلیل استنشاق دود به کما رفته بود عامل آتش‌سوزی و مرگ 3کودکش می‌داند.
به گزارش همشهری به نقل از گاردین، ساعت یک بامداد روز یکشنبه (17تیر) به وقت محلی، پلیس ایالتی سیدنی در جریان آتش‌سوزی خانه‌ای در لالور پارک، در غرب این شهر قرار گرفت. بلافاصله مأموران پلیس به همراه تیم‌های آتش‌نشانی به محل آتش‌سوزی اعزام شدند.
مأموران آتش‌نشانی با مشاهده شعله‌های آتش که خانه‌ای مسکونی را در برگرفته بود، قصد خاموش کردن آتش و نجات اهالی خانه را داشتند اما پدر 28ساله خانواده مانع آنها شد. مأموران پلیس با دیدن این مرد عجیب، به سراغ او رفتند اما وی همان موقع به‌خاطر استنشاق دود از حال رفت و به بیمارستان منتقل شد و با وجود تلاش پزشکان برای نجات او به کما رفت.
آتش‌نشانان همزمان با تلاش برای اطفای حریق، برای نجات ساکنان خانه وارد آنجا شدند. آنها توانستند 6کودک و مادرشان را که در آتش گیر افتاده بودند از میان شعله‌ها نجات دهند و از ساختمان خارج کنند اما 2پسربچه ۲ و ۴ساله که در شرایط جسمی وخیمی به سر می‌بردند، جان باختند.
در این شرایط، بقیه نجات‌یافتگان به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند اما ساعاتی بعد اعلام شد که نوزاد 10ماهه این خانواده که دچار دودگرفتگی و سوختگی شده بود، جانش را از دست داده و تعداد قربانیان حادثه به 3نفر رسیده است. این در حالی است که مادر خانواده و بقیه کودکان خردسال او زنده مانده‌‌اند.
به‌دنبال این حادثه، پلیس اعلام کرد که تحقیقات درباره چگونگی و انگیزه این فاجعه ادامه دارد. براساس اعلام پلیس، بررسی‌ها نشان می‌دهد که پدر خانواده عامل این آتش‌سوزی است که در حال حاضر به کما رفته است و هنوز مشخص نیست که انگیزه او از آتش‌زدن خانه و کشتن 3فرزند خردسالش چیست.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید