• دو شنبه 18 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 1 محرم 1446
  • 2024 Jul 08
دو شنبه 18 تیر 1403
کد مطلب : 229410
+
-

نقل قول خبر/معاینه فنی برای موتورسیکلت‌ها اجباری است

سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا:کارت معاینه فنی برای موتورسیکلت همانند خودرو اجباری است و مالکان باید کارت معاینه فنی را کنار سایر مدارک همراه داشته باشند. این موضوع از قبل در قانون آمده بود اما کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت.اگر موتورسیکلتی معاینه فنی نداشته باشد، مطابق دیگر وسایل نقلیه اعمال قانون خواهد شد.

تمدید ثبت نام سرویس مدارس تا ۲۱ تیر
مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری کشور:
زمان ثبت نام والدین برای دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی (سپند) برای سال تحصیلی ۱۴۰4-۱۴۰3 تا ۲۱ تیرماه تمدید شد. تاکنون بیش از ۳۹۰ هزار درخواست سرویس مدرسه توسط اولیا در نشانی https://irtusepand.ir ثبت شده است.

تبریک به رئیس‌جمهور منتخب
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران:
این پیروزی سیاسی را به رئیس‌جمهور منتخب تبریک می‌گوییم و امیدواریم نه‌تنها برای تهران، بلکه برای همه شوراها و شهرداری‌های کشور صفحه جدید و درستی باز شود. از همه رقبای انتخاباتی می‌خواهم که این رقابت‌ها را به رفاقت صمیمانه تبدیل کنند تا بتوانیم کشور را ارتقا دهیم.

سرعت بخشی در سیاه‌پوشی تهران
سوده نجفی، رئیس کمیته سلامت شورا:‌
ماه محرم شروع شده است، اما در شهر فضاسازی مناسبی نمی‌بینیم؛ درحالی‌که سال گذشته در این زمان وضعیت قابل‌قبولی داشتیم؛ ازاین‌رو ضرورت دارد سازمان زیباسازی در اسرع‌وقت نسبت به نصب پرچم‌های سیاه و ریسه‌بندی معابر به‌ویژه محورهای پرتردد و میادین اقدام کند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید