• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 18 تیر 1403
کد مطلب : 229370
+
-

نكته بازی

ممنون، بهترین گلر جهان!
شاید بامزه‌ترین واکنش را به استقلالی شدن میلاد زکی‌پور، محسن فروزان نشان داد. سنگربان سابق استقلال که فعلا در ذوب‌آهن عضویت دارد، یک استوری برای زکی‌پور منتشر کرد، بازگشت او به جمع آبی‌ها را تبریک گفت و در نهایت با درج یک هشتگ، به آقای زکی‌پور لقب «بهترین چپ آسیا» را داد؛ عنوانی که بعید می‌دانیم پدر میلاد هم آن را به پسرش می‌داد! اینکه فروزان به‌عنوان یک بازیکن فعال لیگ که در تیمی دیگر مشغول بازی است چرا باید اینطور نسبت به خرید جدید استقلال واکنش نشان بدهد یک بحث است و اینکه زکی‌پور را بهترین چپ قاره بدانیم یک داستان شنیدنی دیگر! خب البته فوتبالیست‌های توانمند ایرانی زیاد از این نوشابه‌ها به هم قرض می‌دهند و بعید نیست فردا هم زکی‌پور برای فروزان بنویسد: «ممنون، بهترین گلر جهان!»

بهتر از ایشان نبود؟
یکی از حواشی روزهای اخیر فوتبال ایران، انتخاب مصطفی کارخانه به‌عنوان عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال بود. این اتفاق در شرایطی رخ می‌داد که کارخانه مدت‌ها قبل در یک گفت‌وگوی تلویزیونی، به تعلقات رنگی ستاره‌های والیبال اشاره کرده و گفته بود خودش هم پرسپولیسی است. بنابراین خیلی طبیعی بود که این داستان حسابی در رسانه‌ها بازتاب پیدا کند و وایرال شود. بعد از آن کارخانه خیلی تلاش کرد که موضوع را رفع و رجوع کند؛ ازجمله با این توضیح عجیب: «در جمع‌های استقلالی می‌گویم پرسپولیسی هستم و برعکس.» خب البته او این حرف را روی آنتن تلویزیون زده بود و فیلمش هم موجود است اما سؤال اینجاست که یعنی برای مدیریت باشگاه بزرگ استقلال یک نفر در این کشور پیدا نمی‌شد که پرسپولیسی نباشد؟ حالا از ربط فوتبال به والیبال بگذریم!

400هزار دلار؛ کف بازار!
در شرایطی که خیلی‌ها تصور نمی‌کردند علی نعمتی در لیست بازیکنان تمدیدی پرسپولیس قرار داشته باشد، باشگاه به ادامه همکاری با این بازیکن تمایل نشان داد. با این حال فعلا مذاکرات گره خورده و دلیلش اختلافات مالی است. آنطور که برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند، گویا سقف پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به نعمتی 15میلیارد تومان بوده اما این بازیکن خواهان دریافت 25میلیارد تومان شده است؛ اعدادی عجیب و غریب که مخصوصا در مورد بعضی بازیکنان قابل باور نیست. نه اینکه این فقط مشکل پرسپولیس و نعمتی باشد؛ طوری بازار را خراب کرده‌اند که دیگر این ارقام پول خرد حساب می‌شود. همه اینها در حالی است که حتی با قیمت فعلی دلار هم 25میلیارد تومان بالغ بر رقمی بین 400تا 450هزار دلار می‌شود؛ آیا واقعا خارج از کشور این پول را به شماها می‌دهند؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید