• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 17 تیر 1403
کد مطلب : 229296
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qjBXD
+
-

خوش خبر

هر هیئت، آزادی یک زندانی
هر سال با آغاز‌ ماه محرم، مسئولان ستاد دیه و گروه‌های مردمی شرایطی را فراهم می‌کنند تا اگر کسی نذری داشت یا می‌خواست کار خیری انجام بدهد، آزادی زندانیان را در اولویت قرار دهد. امسال هم ستاد دیه استان یزد پویش نذر حسینی با عنوان «هر هیئت، آزادی یک زندانی» را برای پنجمین سال متوالی در این استان اجرا می‌کند. این پویش با هدف فرهنگسازی‌ در زمینه بخشش و گذشت با شعار «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» و همین‌طور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان یزد از اول تا پایان ‌ماه محرم اجرا خواهد شد. خبر خوب اینکه تاکنون بسیاری از مسئولان، مداحان، ورزشکاران و هنرمندان به این پویش پیوسته‌اند تا با همت هیئت‌های حسینی و اهالی حسینیه ایران زمینه آزادی مددجویانی را از زندان فراهم کنند که به‌دلیل جرائم غیرعمد و محکومیت‌های مالی در زندان‌های استان به‌سرمی‌برند. این پویش فقط ویژه استان یزد نیست و در بسیاری از استان‌های دیگر نیز اجرا می‌شود.

اطعام و احسان حسینی
پویش ملی اطعام و احسان حسینی و پویش «به عشق حسین(ع)» از ابتدای‌ ماه محرم آغاز شده تا خیران نذرهای خود را در قالب این پویش به‌دست نیازمندان برسانند. پویش به عشق حسین برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و پویش اطعام و احسان حسینی با هدف توزیع غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند، در ایام ‌ماه محرم و صفر با مشارکت مراکز نیکوکاری و هیئت‌های مذهبی و مساجد در سراسر کشور اجرا می‌شود و تا پایان‌ ماه صفر ادامه دارد. اگر مایلید در این‌ ماه عزیز در این پویش‌ها شرکت کنید، می‌توانید با ارسال عدد یک به سرشماره 30003333و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی
 Ekram.emdad.ir به جمع شهروندان نیکوکار بپیوندید. همچنین می‌توانید از طریق کد دستوری#12* و شماره‌گیری #8877* و یا شماره کارت 6037997900004020 در این پویش‌ها مشارکت کنید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :