• سه شنبه 19 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 2 محرم 1446
  • 2024 Jul 09
شنبه 16 تیر 1403
کد مطلب : 229168
+
-

خوش خبر

خودروی دربست برای رأی‌دهنده‌ها
آنقدر آن‌روز با «۲۰۶اس‌دی»اش مسیر شعبه اخذ رأی تا روستا را طی کرده بود که ناظران صندوق‌ و پلیس شعبه به او مشکوک شده بودند، فکر می‌کردند متخلف است و رأی می‌خرد و آدم پای صندوق می‌آورد، برای همین هم چندساعتی بازداشتش کردند. اما صاحب آن صورت آفتاب سوخته و پیشانی به عرق نشسته زیر گرمای ۵۲درجه آبادان نمی‌توانست متخلف باشد،صحبت از بزرگ‌مردی است که در روز تعطیل و در هوای تب‌دار و خرماپزان جنوب به‌جای آنکه مثل همه رأی‌اش را در صندوق بیندازد و مستقیم برگردد خانه و زیر باد خنک کولرگازی‌شان استراحت کند، انتخاب دیگری داشت و جهاد کرد.
البته خودش دوست ندارد نام کارش را جهاد بگذارد، معتقد است در همین گرمای خرماپزان خیلی‌ها جان‌شان را کف‌ دست‌شان گرفتند و ساعت‌ها زیر این آفتاب تند و تیز با دشمن بعثی جنگیدند و شهید شدند، خیلی‌ها مثل برادرش، دوست و آشنا، پسران فامیل و همسایه‌ها.


جشن فارغ‌التحصیلی در امام رضاع
درس‌شان تمام شده است و آمده‌اند تا از امام رضا علیه‌السلام اذن و اجازه خدمت بگیرند. آمده‌اند تا میان عکس‌هایی که با لباس فارغ‌التحصیلی می‌گیرند لبخند امام رضا علیه‌السلام و گنبدطلایی‌اش هم ثبت شود. دست‌هایشان را که در پنجره‌ فولاد قفل می‌کنند زیر لب از امام رضا علیه‌السلام می‌خواهند که این دست‌ها واسطه تسکین و شفای بیماران آینده‌شان باشد. صحن‌و سرای بارگاه هشتمین اماممان و رواق دارالمرحمه روز گذشته میزبان حدود 2000 دانش‌آموخته پسر و دختر  از دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور بود که جشن فارغ‌التحصیلی‌شان را برگزار کردند و در مقابل امام رضا (ع) سوگند پزشکی خوردند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :