• سه شنبه 19 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 2 محرم 1446
  • 2024 Jul 09
شنبه 16 تیر 1403
کد مطلب : 229161
+
-

نكته بازی

آماده منت گذاشتن‌های او باشید!
نمی‌دانیم الان که شما این مطلب را می‌خوانید بالاخره تکلیف علیرضا بیرانوند روشن شده یا نه، اما دست‌کم تا این لحظه همچنان همه‌‌چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بیرو می‌گوید تصمیم قطعی‌اش را برای جدایی از پرسپولیس گرفته و همزمان از تراکتور به‌عنوان مقصد بعدی او یاد می‌شود. اگر اینطور باشد، تراکتوری‌ها یا مسئولان هر تیم دیگری که بیرو را جذب می‌کنند باید منتظر منت گذاشتن‌های او هم باشند. پرسپولیس این همه ستاره و مربی داشته و یک نسل و دوران طلایی را پشت سر گذاشته، بعد بیرانوند چپ می‌رود، راست می‌آید این قهرمانی‌ها را به نام خودش می‌زند، آن هم درحالی‌که تیم بدون او هم جام برد و به فینال آسیا رسید.

حیف، سوژه پرید
از قرار معلوم قرارداد جواد آقایی‌پور با سپاهان بسته شده. اگر این ماجرا قطعی باشد، ضایعه‌ای بزرگ برای رسانه‌ها به شمار خواهد آمد، چرا که یکی از سوژه‌های داغ‌شان در این تابستان را از دست دادند. طی روزهای گذشته همینطوری از صبح تا شب آقایی‌پور به 20‌تا باشگاه وصل می‌شد و خلاصه همه سرگرم بودند؛ صبح‌ها با استقلال تهران مذاکره می‌کرد، عصرها به پرسپولیس نزدیک می‌شد، دم غروب می‌گفتند لژیونر شده و فصل بعد در روسیه بازی می‌کند و آخر شب هم نوبت سپاهان می‌شد که به صحنه بیاید! خلاصه آدم‌های اطراف این مهاجم 24ساله تا جایی که جا داشت شلوغش کردند. حالا امیدواریم بهره‌وری فنی او در حد این سروصداها باشد!

شما به بزرگی خودتان ببخشید!
در شرایطی که عالم و آدم از آسان بودن قرعه ایران در مسابقات انتخابی جام‌جهانی حیرت‌زده شده‌اند و خود امیر قلعه‌نویی هم گفته ایران حتما جزو 2تیمی است که به‌طور مستقیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد، هومن افاضلی، مشاور سرمربی تیم ملی گفته: «قرعه متوسطی داریم. یک گروه دیگر هم هست که از گروه ما آسان‌تر است.» دیگر آقای افاضلی عزیز باید این اهمال فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را به بزرگی خودشان ببخشند. از دست‌شان در رفت و متأسفانه نتوانستند سطح کار را از این آسان‌تر در بیاورند. حالا شما زیاد هم به‌خودت سخت نگیر؛ در هر صورت ما یادمان می‌ماند صعود تیم ملی به جام‌جهانی را «حماسه» قلمداد کنیم و‌ آن را پای درایت کادرفنی و مشاوران پرشمارشان بگذاریم. قطعا چیزی از ارزش‌های شما کم نخواهد شد!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید