• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 14 تیر 1403
کد مطلب : 229083
+
-

قتل زن و شوهر به‌دست مرد همسایه

قتل زن و شوهر به‌دست مرد همسایه

مردی که در جریان اختلاف با همسایه دیوار به دیوارش در دادگاه محکوم شده بود برای انتقام‌گیری او و همسرش را به قتل رساند و فرزند خردسال آنها را نیز مجروح کرد.
به‌ گزارش همشهری، این درگیری خونین روز سه‌شنبه در کوی امام‌رضای رشت اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که 2همسایه دیوار به دیوار از مدتی قبل بر سر مسائل مالی با یکدیگر دچار اختلاف و کشمکش شده بودند، طوری که اختلاف آنها به دادگاه کشیده شد و قضات دادگاه بعد از رسیدگی یکی از آنها را محکوم کردند. همسایه‌ای که در این دعوای حقوقی بازنده شده بود از طرف مقابل کینه به دل گرفت و به‌دنبال فرصتی بود تا از او انتقام بگیرد. مرد خشمگین روز سه‌شنبه در کوچه با مرد همسایه روبه‌رو شد که همراه همسر و پسر 5ساله‌اش از کوچه می‌گذشت. همین که آنها چشم در چشم شدند، مرد خشمگین به‌سوی همسایه حمله کرد و کار به زد و خورد کشید. او چاقویی از جیبش بیرون کشید و چندین ضربه به مرد همسایه زد. همسر این مرد وقتی دید مرد بی‌رحم با چاقو به شوهرش حمله کرده، در حمایت از او جلو رفت، اما مرد همسایه چند ضربه نیز به زن زد و در این درگیری حتی پسر 5ساله همسایه نیز از ضربات چاقو بی‌نصیب نماند. مرد خشمگین که هر 3عضو این خانواده را آماج ضربات چاقو قرار داده بود، با عجله از آنجا گریخت. لحظاتی بعد، امدادگران اورژانس به محل حادثه رسیدند، اما زن و شوهر جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بودند و فرزند خردسال آنها که مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل شد.
از سوی دیگر، عامل جنایت که سوار بر خودرویش قصد داشت از گیلان بگریزد، یک ساعت بعد در حوالی انزلی دستگیر و به رشت منتقل شد. او در بازجویی‌های مقدماتی به جنایتی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و تحقیقات تکمیلی در این ‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید