• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 14 تیر 1403
کد مطلب : 229046
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5vBx
+
-

وصایا

حضور در انتخابات یعنی راه سعادت
شهید مهدی جعفری: اسلام آدم بی‌تفاوت و کناره‌گیر از مسائل سیاسی نمی‌خواهد. حضور در انتخابات یعنی راه سعادت را انتخاب‌کردن و دنبال وسوسه‌های شیطان نرفتن.

این انتخابات برای شماست
شهید محمود سلطانی نجف‌آباد: ای مردم شهیدپرور، تمامی ابرقدرت‌ها کمرشان شکست و زانو زده‌اند. شما هم به‌پا خیزید و این اختلافات جزئی را کنار بگذارید زیرا مسئله اصلی جنگ است و دنباله‌رو یک عده افراد مقام‌پرست و دنیاطلب نباشید و مستقلا فکر کنید و استقلال فکری داشته باشید و محافظ این انقلاب عزیز باشید.‌ ای مردم ستمدیده و مظلوم، به خدا این انتخابات برای شماست نه برای سرمایه‌داران و مستکبران و این اسلام است که به فریاد شما می‌رسد.

با هوشیاری انتخاب کنید
شهید رضا جوادی: در انتخابات با هوشیاری تمام به تقویت اسلام بپردازید. مبادا بگویید چیزها گران شده یا اجناس کم است و هی نگویید انقلاب برای ما چه کرده، بگویید ما به‌عنوان یک شیعه امام‌زمان(عج) چه کاری برای انقلاب و امام‌زمان(عج) کرده‌ایم.

در انتخاب افراد مواظب باشید
شهید علیرضا کریمی: برادران، هوشیار باشید و در انتخاب افراد مواظب باشید. غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید.حتی در رفت‌وآمدهای خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :