• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 11 تیر 1403
کد مطلب : 228696
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/qjBQ0
+
-

نكته بازی

گران می‌گیرید، خیلی گران
با وجود حذف تیم ملی دانمارک از مسابقات یورو2024، کسپر اشمایکل یکی از ستارگان این تیم بود که عملکرد خوبی داشت و نمره قبولی گرفت. پسر اشمایکل بزرگ درون دروازه دانمارک بارها منجی تیمش شد و حتی در همین مسابقه آخر با آلمان هم با وجود دریافت 2گل، به دفعات مهاجمان حریف را ناکام گذاشت. با وجود این همین بازیکن در ترانسفرمارکت برچسب یک‌میلیون یورویی خورده، درحالی‌که بعضا شنیده می‌شود گلرهای لیگ برتر ایران با پیشنهادهای 50و 60میلیارد تومانی مواجه می‌شوند، یعنی تقریبا همان یک‌میلیون دلار! خب این آیا واقعا زیاد نیست؟ آیا حقیقتا به پول مفتی که در اختیار برخی باشگاه‌هاست مربوط نمی‌شود؟ آیا این بازیکنان خارج از کشور هم می‌توانند چنین دستمزدهایی بگیرند؟ تازه اگر بگیرند هم نصفش را باید مالیات بدهند!

خب پس نگهش دارید!
محمدرضا زنوزی در بازگشت به تیم‌داری در تراکتور، به تعریف و تمجید از دروازه‌بان تیمش پرداخته و گفته: «حسین پورحمیدی جلوی ذوب‌آهن چند پنالتی گرفت اما گزارشگر خودمان به جای تعریف از او می‌گوید بازیکن حریف بد ضربه زد. سبک پاکو خمس تهاجمی بود، اگر او هم مثل استقلال دفاعی بازی می‌کرد الان پورحمیدی کلین‌شیت‌های بیشتری داشت و شاید می‌توانست به جای 18بازی در 25مسابقه دروازه‌اش را بسته نگه دارد.» خب البته در این اظهارات یک طعنه بزرگ به سبک بازی استقلال و جواد نکونام به چشم می‌خورد که شاید بیان آن از سوی مالک یک تیم دیگر چندان حرفه‌ای نباشد. با این حال نکته مهم‌تر این است که اگر از پورحمیدی تا این حد رضایت دارید، خب نگهش دارید دیگر؛ چرا با مبالغ هنگفت دنبال دروازه‌بان‌های دیگر هستید؟ البته ان‌شاءالله که شایعه است!

بگذارید یک نفر استقلالی نشود!
طبیعتا لینک شدن بازیکنان مختلف به پرسپولیس و استقلال در پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی چندان عجیب نیست. به هر حال این دو تیم هواداران زیادی دارند، گاهی واقعا رسانه‌ها گمانه‌زنی می‌کنند و گاهی هم همه‌‌چیز جنبه شیطنت و بازارگرمی دارد و قرار است قیمت بازیکنان را بالا ببرد. با وجود این در روزهای پشت سر گذاشته شده از پنجره فعلی، شور این ماجرا در مورد آبی‌ها حسابی در آمده و 200بازیکن مختلف به استقلال لینک شده‌اند؛ از رامین رضاییان و علی قلی‌زاده و مهدی قائدی سرشناس تا میلاد زکی‌پور و محمد دانشگر و فرشید باقری و مهدی عبدی! به‌صورت رندوم می‌توانید اسم هر بازیکنی که به ذهن‌تان رسید را به اضافه کلمه «استقلال» گوگل کنید تا ببینید احتمال استقلالی شدن همان بازیکن هم وجود دارد! دست از شیطنت بردارید؛ لیست استقلال 200نفر جا ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید