• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 9 تیر 1403
کد مطلب : 228501
+
-

نقل قول خبر/آغاز ساماندهی پارک حاشیه‌ای در ۳ منطقه

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران: با توجه به آسیب‌شناسی‌ای که از اجرای طرح‌های قبلی به‌دست آمده، درباره پارک‌های حاشیه‌ای با مدل جدید از 3منطقه۱، ۴و ۵ کار ساماندهی آغاز شده است. براساس مصوبه شورای ترافیک برای این 3منطقه ۳۰هزار فضای پارک پیش‌بینی شده است.

پیاده‌روسازی معابر دهکده المپیک
مسعود نصرتی، شهردار منطقه۲۲:
عملیات نوسازی جدول و پیاده‌روسازی معابر محله دهکده المپیک آغاز شد. عملیات عمرانی با محور توسعه محله‌ای به شکل ویژه در محله‌های ۱۲گانه با همکاری شهرداری نواحی منطقه به اجرا درآمده است. پیاده‌روی خیابان ورزش شرقی ازجمله پروژه‌های توسعه محله‌ای است.

آغاز برنامه‌های تفریحی و آموزشی بوستان ترافیک
حسین اخگرپور، شهردار منطقه 19:
بوستان آموزش ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را تدارک دیده است. مسئولان مدارس و مراکز آموزشی می‌توانند برای استفاده از خدمات تفریحی و آموزشی بوستان ترافیک با شماره ۰۹۳۹۴۱۱۰۸۶۴ تماس بگیرند.

اتمام مرمت خانه دکتر حسابی در سنگلج
وحیدرضا انارکی، شهردار منطقه ۱۲:
مرمت خانه دکتر حسابی منطقه ۱۲ با هدف ارج نهادن به زحمات دکتر حسابی، دانشمند معاصر و احیای خانه‌های تاریخی به اتمام رسید. رفع نواقص، مرمت و بهسازی اجزای خانه دکتر حسابی به‌منظور افزایش چشم‌اندازهای بصری، حفظ آثار ملی، هویت و اماکن تاریخی، از اقدامات اجرایی این طرح است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید