• شنبه 9 تیر 1403
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 29
چهار شنبه 6 تیر 1403
کد مطلب : 228331
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  امیریوسف قربانی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: مردم ایران روز هشتم تیرماه پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای بزرگ را تکرار کرده و امید دشمنان را به یأس تبدیل خواهند کرد.
  محمدجواد آذری‌جهرمی، عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: مردم از گنده‌گویی، لاف‌زنی، خالی‌بندی‌ها و بداخلاقی‌ها خسته شده‌اند؛ درهرحال پزشکیان انسانی ساده است.
  سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی دیگر از مدیران آموزشی و دانشگاهی از مردم برای شرکت گسترده در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری دعوت کردند.
  سیدمحمود نبویان، نماینده مجلس که برای سخنرانی در ستاد سعید جلیلی به اردبیل سفر کرده بود با انتشار ویدئویی وزیر پیشین امور خارجه را به مناظره درباره مذاکرات هسته‌ای و برجام دعوت کرد.
  علی‌اکبر صالحی، قائم‌مقام فرهنگستان علوم ضمن دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات و تعیین سرنوشت سیاسی کشور گفت: اکنون در وضعیتی قرار داریم که باید تصویرسازی و روایت‌پردازی درستی از کشور داشته باشیم.
  رسول منتجب‌نیا، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امام با وحدت انقلاب را به پیروزی رساند، تأکید کرد: اگر مسئولی می‌خواهد پیروز شود باید به مردم بازگردد و باید به مردم بازگردیم.
  سردار علی فضلی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: دشمن به‌دنبال تخریب هر ۶ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری است تا به اهداف خود برسد.
  امیرسعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل گفت: برجام کامل نبود، اما همچنان بهترین گزینه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید