• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 4 تیر 1403
کد مطلب : 228159
+
-

با مردم

پلیس با رانندگان متخلف برخورد جدی کند
به تازگی تعداد رانندگانی که شیشه‌های ماشین خود را دودی و یا پلاک خود را برای عبور از طرح‌ترافیک مخدوش می‌کنند زیاد شده است. این قبیل بی‌قانونی‌ها زمینه جرم و جنایت و تضییع حقوق سایرین را فراهم می‌کند و الگوی نامناسبی برای جوانان و یا افرادی می‌شود که تازه می‌خواهند رانندگی کنند. از پلیس و نیروی انتظامی درخواست داریم برخوردی جدی و قاطع با افراد متخلف داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین شود.
گلدره از تهران

پارک خودرو در مسیرهای دوچرخه‌سواری مشمول اعمال قانون شود
در سال‌های اخیر شهرداری اصفهان اقدام به ایجاد مسیرهای دوچرخه‌رو با جدول‌گذاری و نصب تابلو در کنار بعضی از خیابان‌های شهر و شهرک‌های اطراف کرده است که قابل تقدیر و تشکر است ولی بعضی رانندگان بی‌توجه، با پارک خودروی خود مقابل پل منزل یا محل کار این مسیر ایمن برای دوچرخه‌ها را عملا مسدود می‌کنند که لازم است با اعمال قانون و هشدار به آنها با این قضیه برخورد لازم شود.
محمود بلیغیان از اصفهان

پیامک
ورودی خیابان طبرسی شمال بازگشایی شود

اواخر سال گذشته ورودی خیابان طبرسی شمال واقع در منطقه 13تهران با گذاشتن نیوجرسی توسط پلیس مسدود شد. این کار باعث افزایش تردد از خیابان بنایی و برهم خوردن آسایش ساکنان این خیابان شد زیرا تمام مدت در این خیابان ترافیک ایجاد می‌شود. همین مسئله عامل تشدید ترافیک خیابان پیروزی به سمت بیمارستان فجر نیز هست. تقاضا می‌شود درصورت امکان مسیر طبرسی شمال بازگشایی شود.
آشتیانی از تهران

متروی تهران - پردیس هرچه زودتر راه‌اندازی شود
جمعیت زیادی از شهروندان درشهر پردیس زندگی می‌کنند که مجبورند روزانه به تهران رفت و آمد کنند. از مسئولان مترو درخواست داریم تا بهره‌برداری از این خط را در اولویت قرار دهند.
 ثابت‌قدم از پردیس




 

این خبر را به اشتراک بگذارید