• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
شنبه 2 تیر 1403
کد مطلب : 228029
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  در آستانه ایام شهادت مظلومانه شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران‌ ایشان، جمعی از مسئولان قضایی امروز (شنبه) به دیدار رهبر معظم انقلاب  می‌روند.
  ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام کانادا علیه سپاه را مردود دانست و آن را «اوج خوش‌خدمتی دولتمردان این کشور به رژیم‌ صهیونیستی» توصیف کرد.
  مردم استان‌های زنجان، خوزستان و سمنان پس از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی «جمعه‌های خشم و انزجار»، جنایات رژیم‌ صهیونیستی در غزه و سکوت حامیانش را محکوم کردند.
  وزارت امور خارجه ایران درپی اقدام خصمانه کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه، سفیر ایتالیا را به‌عنوان حافظ منافع کانادا در تهران احضار کرد.
  سفارت ایران در ایتالیا اعلام کرد که پس ‌از مطلع شدن از احتمال حضور تعدادی از اتباع ایرانی در قایق‌های مهاجران غرق‌شده در سواحل ایتالیا، بلافاصله اقدام‌های لازم ازجمله هماهنگی با نهادهای ایتالیا را انجام داده ‌است.
  رافائل گروسی، مدیرکل آژانس در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای تأکید کرد در شورای ‌امنیت علیه برنامه هسته‌ای ایران اجماع وجود ندارد.
  وزارت امور خارجه روسیه از تبادل‌نظر دیپلمات‌های ایران و روسیه درباره موافقتنامه جامع راهبردی 2کشور خبر داد.
  فاطمه محمدبیگی، رئیس فراکسیون زنان مجلس، اجرای کامل و نظارت بر اجرای قوانین حوزه زنان و خانواده را از اولویت‌های مهم این فراکسیون دانست.

این خبر را به اشتراک بگذارید