• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
شنبه 2 تیر 1403
کد مطلب : 227938
+
-

نكته بازی

ربطی به ریکاوری نداشت ها!
سپاهان در حالی فینال جام‌حذفی را با برتری 2گله مقابل مس رفسنجان به پایان رساند که گل زودهنگام شهریار مغانلو نقش بسیار مهمی در تعیین روند بازی داشت. این گل با شاهکار مشترک میثم تیموری و حامد لک به ثمر رسید. تیموری که در بازی رفت با استقلال هم تنها گل مسابقه را به اشتباه درون دروازه تیم خودی جا داده بود، بعد از پایان فینال گفت: «روی گل اول مقصر صددرصد من بودم. الان از بچه‌ها عذر‌خواهی کردم و از هواداران هم عذرخواهی می‌کنم. ما 120دقیقه بازی پرفشار در اراک داشتیم و زمان ریکاوری کمی برای بازی مقابل سپاهان داشتیم.» البته که اشتباه برای هر بازیکنی پیش می‌آید، اما گاف این شکلی آن هم در دقیقه هشتم به تنها چیزی که ربط ندارد، خستگی و ریکاوری کم است!

بالاخره یک‌بار نمی‌شود
اتفاق خبرساز هفته گذشته فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود. به این ترتیب داستان هر تابستان او تکرار شد و البته این بار موج غیرقابل توصیفی از خشم و عصبانیت هواداران را به‌دنبال آورد؛ چنان که خود بیرانوند هم شگفت‌زده شد و پرسید: «چرا این همه دارم فحش می‌خورم؟» همزمان باشگاه پرسپولیس هم موضوع را پیگیری کرد، چرا که عقیده داشت فسخ بیرو قانونی نیست و این بازیکن باید محروم شود. نمی‌دانیم در این پرونده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما مجموعه شرایط طوری بود که بیرو کمی ترسیده و برخی منابع می‌گویند خواهان بازگشت به پرسپولیس شده است. فارغ از اینکه این اخبار چقدر دقیق است و چه اتفاقی رخ خواهد داد، هر آدمی باید بداند مدام نمی‌تواند ناز کند. بالاخره یک‌بار طرف مقابل خسته می‌شود و می‌گوید آقا کلا نخواستیم!

خب شما را چرا باید بگیرند؟
این اواخر اسم فرشید باقری زیاد اطراف استقلال مطرح شده و خبرهای متعددی پیرامون احتمال بازگشت او به جمع آبی‌پوشان به انتشار رسیده است. هافبک مس‌رفسنجان بعد از شکست مقابل سپاهان در فینال جام‌حذفی هم به سؤالاتی در همین مورد پاسخ داد و گفت: «دوست دارم به استقلال برگردم اما نه با هر شرایطی. دوست دارم زمانی به این تیم بروم که یک مجموعه خوب برای کسب عنوان قهرمانی تشکیل شود.» اولا روشن نیست چرا باید یک بازیکن، آن هم در حد فرشید باقری که با هیچ متر و معیاری «ستاره» به‌حساب نمی‌آید به این صراحت برای استقلال شرط و شروط بگذارد؟ بعد هم تیمی که سودای قهرمانی داشته باشد، اصلا چرا باید به فکر جذب فرشید باقری باشد؟ تیمی که دنبال جام است، شما را می‌خواهد چه کار؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید