• دو شنبه 11 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 24 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 01
پنج شنبه 31 خرداد 1403
کد مطلب : 227848
+
-

شور نوجوانان برای جشن بزرگ

 تا مهمانی بزرگ غدیر فقط 7روز مانده است؛ مهمانی‌ای که اغلب هیئتی‌ها و موکب‌داران از چند هفته پیش در حال آماده کردن خود برای آن هستند. اما در این میان نوجوانان ذوق و شوق بیشتری دارند. آنها که تجربه موکب‌داری در اربعین را از مسیر جشن غدیر می‌آموزند تا برای پسر همچون پدر خدمت‌کنند.

3هزار   نوجوان سال گذشته در موکب‌ها خدمت کردند که امسال می‌توانند برای شرکت در این پویش ثبت‌نام کنند. آنها  هم در موکب‌ها و هم در نظم دهی خیابان و برنامه‌هایی که برای کودکان برگزار می‌شود می‌توانند در سامانه‌های مربوط به مهمانی غدیر ثبت نام کنند تا خادم افتخاری این مراسم بزرگ باشند.

2کیلومتر به    طول مهمانی از سمت خیابان سبلان برای برپایی موکب‌های جدید اضافه شده است.  این مراسم تا میدان آزادی ادامه خواهد داشت و شما از هر جای مسیر که بخواهید می‌توانید به این مهمانی تشریف بیاورید.

سال گذشته زنان تهرانی 750 هزار لقمه برای توزیع در مراسم مهمانی به صورت خودجوش آماده کرده بودند که امسال نیز ستاد برگزاری جشن مهمانی از آن‌ها خواسته این حرکت خودجوش را تکرار کنند تا کام همه از این نذری دلی شیرین شود.

در مهمانی 10 کیلومتری غدیر در سال گذشته، نوزادان زیادی که از شیعیان مولا علی(ع) بودند حضور داشتند. امسال هم پیش‌بینی شده که این مهمانان کوچک در این مراسم بزرگ شرکت کنند. برای همین برای آنها هدیه‌های کوچکی به رسم یادگار  در نظر گرفته شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید