• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 5 دی 1396
کد مطلب : 2278
+
-

عملیات ویژه برای دستگیری 216نفر از اوباش پایتخت

دستیگری اوباش
عملیات ویژه برای دستگیری 216نفر از اوباش پایتخت

ماموران انتظامی پایتخت در جریان عملیاتی ویژه 216نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان مردم را بازداشت کردند. برخی از دستگیر‌شدگان ازجمله افراد خطرناکی هستند که از آنها انواع چاقو و قمه و حتی سلاح گرم کشف شده است. به گزارش همشهری، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت صبح دیروز در حاشیه عملیات دستگیری اراذل و اوباش، گفت: در جریان عملیاتی که از یکشنبه آغاز شد همکارانم در پلیس امنیت با اجرای 137‌عملیات در نقاط مختلف تهران 216نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان مردم را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: 50نفر از این افراد به‌دلیل اینکه کمتر از 20سال داشتند ارشاد و با اخذ تعهد به خانواده‌های‌شان تحویل داده شدند. رئیس پلیس تهران ادامه داد: در جریان بازرسی از دستگیرشدگان 350قبضه انواع سلاح سرد، شامل قمه، چاقو، باتوم، پنجه بکس و... همراه با برخی وسایل نظامی کشف شد که متهمان از این وسایل برای ایجاد مزاحمت برای شهروندان استفاده می‌کردند. همچنین در این طرح 59 قهوه‌خانه و پاتوق اوباش نیز پلمب شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در میان دستگیر‌شدگان چند نفر از اوباش سطح 2 و چند نفر اوباش سطح یک حضور دارند که اقدام به عربده‌کشی، آتش زدن خودروهای مردم، تیراندازی، خفت‌گیری، آسیب زدن به اموال عمومی و خصوصی و... می‌کردند. حتی 4نفر از این افراد اقدام به آتش زدن درختان در محدوده سعادت‌آباد کرده بودند و هیچ هدفی از این کار خود به جز خودنمایی نداشتند.

این اوباش درختان را به آتش کشیده و پس از آن مقابلش می‌ایستاده و آن را نگاه می‌کردند. چند نفر دیگر نیز در فضای مجازی اقدام به‌خودنمایی و تهدید دیگران کرده بودند. سردار رحیمی در ادامه از دستگیری فردی خبر داد که خودروی لوکسش را با استفاده از برچسب شبیه خودروهای پلیس کرده بود. وی ادامه داد: این متهم وضعیت مالی خوبی دارد و با تبدیل خودرویش به‌خودروی پلیس اقدام به خودنمایی و گاهی سوءاستفاده از عنوان پلیس می‌کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :