• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 30 خرداد 1403
کد مطلب : 227735
+
-

بازی دوم تیم‌ها از امروز آغاز می‌شود

روز از نو روزی از نو

روز از نو روزی از نو

تا اینجای کار و بدون احتساب دیدار دیشب پرتغال- چک تیم‌های مدعی غیراز آلمان چیز خاصی از خود نشان نداده‌اند. کیفیت فرانسه، انگلیس و بلژیک اصلا جالب نبود و اسپانیا هم قاطعانه کرواسی را شکست داد اما نتیجه مسابقه گویای واقعیت‌های داخل زمین نبود. از امروز بازی‌های دوم تیم‌ها آغاز می‌شود. آلمان میزبان و مدعی در دومین مسابقه‌ به مصاف مجارستان می‌رود. مجارها بازی اول خود را 3بر یک به سوئیس باخته‌اند. اهمیت 2 بازی آینده برای آلمانی‌ها این است که حتما باید اول شوند تا در دور بعدی به انگلیس نخورند.



روزنامه اسپانیایی ال کانفیدنسیال ادعا کرد که گروه داعش برای انجام یک حمله تروریستی به بازیکنان و هواداران باشگاه رئال‌مادرید برنامه‌ریزی کرده بوده اما این طرح با تلاش اف‌بی‌آی، یوروپل و نیروهای امنیتی و نظامی اسپانیا خنثی شده است. طرح داعش شامل تیراندازی به اتوبوس بازیکنان رئال‌مادرید هنگام ورود به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بود.

پس از جدایی توافقی سرخیو راموس از باشگاه سویا، روزنامه آس اسپانیا اعلام کرد که النصر مشتری جدی راموس است و به همین‌خاطر کریستیانو رونالدو و فرناندو هیرو، مدیر ورزشی باشگاه النصر مسئول راضی‌کردن این بازیکن شده‌اند. از لیگ آمریکا هم به‌عنوان یکی از مقاصد احتمالی کاپیتان سابق رئال و تیم ملی اسپانیا یاد می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید