• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
سه شنبه 29 خرداد 1403
کد مطلب : 227713
+
-

مرد افغان در جوادیه خون به‌پا کرد

مرد افغان در جوادیه خون به‌پا کرد

مرد افغان که در محله جوادیه با چاقو به‌سوی تعدادی از شهروندان حمله و آنها را مجروح کرده بود با گلوله پلیس مجروح و دستگیر شد.
به گزارش همشهری، این حادثه بامداد یکشنبه در محله جوادیه تهران اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مردی که از اتباع افغانستان است به‌دلیل مصرف مواد روانگردان دچار توهم شده و با سنگ شیشه خانه تعدادی از ساکنان محله را شکست. وقتی چند نفر از اهالی محله به او اعتراض کردند این مرد با چاقو به‌سوی‌شان حمله و 2نفر از آنها را مجروح کرد. در این شرایط بود که مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و در شرایطی که فرد مهاجم حاضر به تسلیم‌شدن نبود، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح او را از ناحیه پا هدف قرار دادند و دستگیر کردند.
در همین حال سرهنگ بابک نمک‌شناس، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: مأموران پلیس دقایقی بعد از اطلاع از حادثه به محل درگیری اعزام شدند اما تلاش‌شان برای دستگیری فرد خاطی به‌دلیل مقاومت در برابر پلیس به نتیجه نرسید و او قصد حمله به مأموران را داشت که مأموران برای متوقف کردن او با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به شلیک گلوله به پای مجرم کرده و او را زمینگیر و سپس دستگیر کردند. نمک‌شناس ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد به دلیل مصرف روانگردان، دست به این اقدام زده و اکنون در اختیار پلیس است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :