• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
یکشنبه 27 خرداد 1403
کد مطلب : 227583
+
-

معمای جنایی

قتل مرموز دختر جوان

قتل مرموز دختر جوان

چند روز قبل به کارآگاهان پلیس خبر رسید دختر جوانی در یکی از خیابان‌های شمال شهر به قتل رسیده است. دقایقی بعد از این خبر بود که گروهی از کارآگاهان جنایی برای بررسی حادثه به محل حادثه رفتند. ماجرا از این قرار بود که دختری جوان که بین 27تا 30سال داشت سوار بر خودرویش و درحالی‌که پشت فرمان بود با شلیک 2گلوله به قتل رسیده بود. شواهد به‌دست آمده از صحنه جرم حاکی از این بود که خودروی لوکس و مدل بالای مقتول در انتهای کوچه‌ای بن‌بست که چند ساختمان بلند در آنجا قرار دارد پارک شده و احتمالا مقتول در آن منتظر کسی بوده که این حادثه رخ داده است. آنها در داشبورد خودرو چند عکس کشف کردند که دختر و پسر جوانی را نشان می‌داد، اما هنوز معلوم نبود که آنها چه کسانی هستند و چرا عکس‌هایشان در خودروی مقتول است. باوجود اینکه شواهد و آثار به‌جا مانده نشان می‌داد که مقتول داخل خودرو هدف گلوله قرار گرفته، اما نکته عجیب این بود که درهای خودرو قفل و همه شیشه‌های آن سالم بود. در این شرایط، چطور امکان داشت که گلوله‌ای از خارج خودرو به‌سوی مقتول شلیک شده باشد؟ به همین دلیل کارآگاهان به بررسی فرضیه خودکشی پرداختند. در خودرو هیچ اسلحه‌ای وجود نداشت. همچنین گزارش اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان می‌داد که گلوله‌ها از فاصله نزدیک شلیک نشده و از سویی زاویه اصابت گلوله‌ها نیز به‌گونه‌ای نبود که مقتول به‌خودش شلیک کرده باشد؛ به همین دلیل بود که خیلی زود فرضیه خودکشی منتفی شد و کارآگاهان به بررسی فرضیه‌های دیگری در این جنایت پرداختند.
کارآگاهان در ادامه به بررسی زندگی خصوصی مقتول پرداختند و پی بردند که او از مدتی قبل با پسری جوان در ارتباط بوده و قصد ازدواج با وی را داشته است. تحقیق از او ممکن بود اطلاعات مفیدی را در اختیار مأموران قرار دهد. با احضار پسر جوان معلوم شد که خانه او در نزدیکی محل وقوع جنایت قرار دارد و همین موضوع ماجرا را پیچیده کرد. از سویی مطابقت چهره او با عکس‌هایی که در خودروی مقتول کشف شده بود نشان می‌داد که عکس‌ها متعلق به اوست، اما هنوز معلوم نبود دختری که در عکس‌ها کنار او قرار دارد، چه‌کسی است. در این شرایط وی تحت بازجویی قرار گرفت و چند دقیقه بعد به قتل دختر جوان اعتراف کرد. او گفت: مدتی با مقتول در ارتباط بودم و قصد ازدواج داشتیم، اما رفتارهای تند او من را از این کار منصرف کرد. از طرفی من به دختر دیگری علاقه‌مند شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم. مقتول که از این موضوع باخبر شده بود، می‌گفت آبروریزی می‌کند و... . من هم وقتی او نزدیک خانه‌ام آمده بود، نقشه قتلش را اجرا کردم.
به‌نظر شما دختر جوان با وجود شرایطی که گفته شد چگونه به قتل رسیده است؟
به 3نفر از خوانندگانی که پاسخ صحیح معما را ارسال کنند
3 کارت هدیه 500هزار تومانی اهدا می‌شود.

پاسخ‌هایتان را از طریق پیامک به شماره    300099901     ارسال کنید. به 3نفر از افرادی که پاسخ درست را ارسال کرده باشند به قید قرعه   کارت هدیه 500هزارتومانی  اهدا می‌شود.

پاسخ معمای شماره 16
در معمای شماره قبل اشاره شده بود که در جریان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی با وجود اینکه سارق دستگیر شده و نتوانسته بود از طلافروشی خارج شود، حدود400گرم طلا و جواهرات از طلافروشی سرقت شده بود. مأموران پلیس حتی هنگام بازرسی بدنی متهم هم طلایی پیدا نکرده بودند. با وجود این، طلافروش باز هم اصرار داشت که طلاهایش سرقت شده است. مأموران در جریان بررسی این ماجرا پی بردند سارق مسلح بعد از آنکه در طلافروشی قفل شده و او فهمیده که راهی برای فرار ندارد، مقداری از طلاها را که حدود 400گرم بوده بلعیده است. او نقشه کشیده بود تا بعد از زندانی شدن در زندان، طلاها را به دست آورد و آنها را بفروشد، اما در آنجا دستش رو و معلوم شده که حق با طلافروش بوده و 400گرم از طلاها سرقت شده است.

برندگان معمای جنایی شماره 16
7462***0939
1021***0993
برنده کارت هدیه
 500هزار تومانی
شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید