• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 22 خرداد 1403
کد مطلب : 227174
+
-

همکاری برای رقابت با تسلا

همکاری برای رقابت با تسلا


شرکت‌های هواوی و چری از جدیدترین محصول مشترک خود به نام «لوکسید اس9» (Luxeed S9) رونمایی کردند. به گزارش آرنا ای‌وی، این شاسی‌بلند کوپه قرار است رقیب مستقیم مدل محبوب تسلا مدل Y باشد و دارای ویژگی‌ها و فناوری‌های چشمگیری با قیمتی رقابتی است.
قرار است لوکسید اس9در نیمه‌دوم سال۲۰۲۴ وارد بازار چین شود. این خودرو روی معماری مدولار پیشرفته E0X شرکت چری ساخته شده که به باتری سیلیکون کاربید با ولتاژ بالا 800V مجهز است. پیش‌بینی می‌شود که اس9 از همان سامانه انتقال قدرتی استفاده کند که در مدل سدان
Luxeed S7، به‌کار رفته است. این خودرو در 2نسخه دیفرانسیل عقب و چهارچرخ متحرک با توان‌های 288اسب بخار و 489اسب بخار ارائه می‌شود. با قیمت‌های تخمینی بین 39هزار تا 51هزار و 400یورو، لوکسید اس9قصد دارد مدل Y تسلا را در بازار چین تحت‌الشعاع قرار دهد. این استراتژی قیمت‌گذاری تهاجمی و مجموعه ویژگی‌های گسترده S9 می‌تواند آن را به گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به‌خودروهای الکتریکی با بودجه محدود تبدیل کند.
توانایی‌های فناوری هواوی در ویژگی‌های پیشرفته S9 مشهود است. این خودرو به سیستم کمک رانندگی ADS3.0 هواوی مجهز شده است که یک مجموعه پیچیده از فناوری‌هاست که ایمنی و راحتی را در جاده بهبود می‌بخشد. طراحی بیرونی لوکسید اس9از سدان Luxeed S7 و Aito M9 الهام گرفته و دارای یک زیبایی‌شناسی مدرن و آیرودینامیک است.
لوکسید اس9نشانه همکاری فزاینده بین خودروسازان سنتی و غول‌های فناوری است. این همکاری امکان ادغام آخرین فناوری‌ها را در خودروها فراهم می‌کند و عملکرد و جذابیت آنها را برای مخاطبان گسترده‌تری افزایش می‌دهد. ترکیب قیمت مناسب، عملکرد بالا و فناوری پیشرفته در لوکسید اس9که با شهرت هواوی و چری پشتیبانی می‌شود، می‌تواند به‌خوبی آن را به یک رقیب قدرتمند برای تسلا مدل Y تبدیل کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید