• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
یکشنبه 20 خرداد 1403
کد مطلب : 227039
+
-

راز هولناک مردی در جاده چالوس

جنایی
راز هولناک مردی در جاده چالوس

 وقتی مأموران پلیس به ‌خودروی پارک‌شده در جنگل‌های حاشیه جاده چالوس مشکوک شدند و به سراغ راننده‌اش رفتند، اسرار جنایتی هولناک را کشف کردند.
به ‌گزارش همشهری، صبح پنجشنبه گذشته، مأموران گشت کلانتری28 آدران کرج در حال گشتزنی در جاده چالوس بودند که حوالی پل‌ چوبی به یک خودروی ساینا که در حاشیه جاده پارک بود و کسی داخل آن نبود، مشکوک شدند. مأموران برای بررسی موضوع به جست‌وجو در اطراف این خودرو پرداختند، اما اثری از راننده نبود. کمی بعد اما مردی را دیدند که در پایین‌دست جاده و کنار رودخانه به این‌طرف و آن‌طرف می‌رفت و مشکوک به ‌نظر می‌رسید. مأموران همچنین متوجه شدند که وی در نزدیکی رودخانه آتشی‌ برپا کرده است، اما معلوم نبود که انگیزه‌اش از روشن کردن آتش چیست. همه‌‌چیز مرموز به ‌نظر می‌رسید. مأموران پلیس برای بررسی دقیق‌تر خودشان را به نزدیکی رودخانه و مرد مشکوک رساندند. آنها به چند قدمی وی که رسیدند، متوجه دستان خونی او شدند و در کنار آتش نیز پیکر مردی را دیدند که غرق در خون بود. مرد مرموز که با دیدن مأموران شوکه شده بود، قصد فرار داشت، اما موفق نشد و در یک چشم به هم زدن دستگیر شد. در ادامه معلوم شد پیکر غرق در خون کنار آتش مرد جوانی بوده که با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
همه شواهد از این حکایت داشت که مرد مرموز عامل این جنایت است و در آن ساعت از روز قصد داشته جسد مقتول را در کنار رودخانه آتش بزند. سرهنگ پیمان گودرزی، فرمانده انتظامی کرج با بیان این خبر گفت: پس از دستگیری مرد مرموز، وی اعتراف کرد که با شخص مقتول اختلاف داشته. این مرد در بازجویی‌ها گفت که بر سر اختلافاتی که با این فرد داشته وی را در یکی از شهرهای غرب استان تهران با ضربات چاقو به قتل رسانده و سپس جسدش را داخل ماشین قرار داده و به جاده چالوس آورده تا آن را در محلی خلوت بسوزاند و از بین ببرد که موفق نشده. به‌گفته رئیس پلیس کرج، با اعترافات هولناک این مرد، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم نیز برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید