• سه شنبه 5 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 18 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 25
یکشنبه 20 خرداد 1403
کد مطلب : 227038
+
-

آتش در رستوران معروف

آتش‌سوزی بامدادی در رستوران پدیده شاندیز بخش‌های زیادی از آنجا را در میان شعله‌های آتش از بین برد.
به‌گزارش همشهری، این حادثه ساعت 1:45 بامداد دیروز (شنبه) در شعبه مرکزی این رستوران در شاندیز اتفاق افتاد. آتش‌سوزی از یکی از ساختمان‌های رستوران آغاز شده و در حال گسترش بود. در این شرایط بود که آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند.
مهدی علیزاده، معاون آتش‌نشانی شاندیز درباره این حادثه گفت: در این عملیات آتش‌نشانان 3ایستگاه از مشهد و نیروهای ایستگاه شاندیز همراه با 11دستگاه خودرو خود را به محل حادثه رساندند. آتش‌سوزی در انباری و رختکن کارگران رستوران اتفاق افتاده بود و شماری از کارگران غافلگیر و در آتش گرفتار شده بودند. او ادامه داد:‌ آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق موفق شدند افراد گرفتار را نجات دهند و درنهایت آتش‌سوزی به‌طور کامل خاموش شد.
معاون آتش‌نشانی شاندیز در ادامه گفت:‌ در این حادثه 5کارگر رستوران و ۴نفر از نیروهای آتش‌نشان ازجمله رئیس آتش‌نشانی شاندیز دچار دودزدگی و مشکل تنفسی شده بودند که به مرکز درمانی منتقل‌ شدند که رئیس آتش‌نشانی شاندیز همچنان بستری است و وضعیت آتش‌نشانان دیگر و کارگران خوب گزارش شده است. او درباره خسارات وارده به این رستوران گفت:‌ در این حادثه 3طبقه از رستوران به‌طور کامل دچار حریق شد که علت دقیق آتش‌سوزی تاکنون مشخص نشده و همچنان در دست بررسی است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید