• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 19 خرداد 1403
کد مطلب : 226906
+
-

دوقلوهای سارق، خودشان را لو دادند

انتظامی
دوقلوهای سارق، خودشان را لو دادند

برادران دوقلو زندگی خوبی داشتند؛ یکی از آنها تاجر بود و دیگری مهندس کامپیوتر اما مشکل از زمانی شروع شد که یکی از آنها به دام یک کلاهبردار افتاد و همه سرمایه‌اش را از دست داد. پس از آن بود که این دو برادر برای به‌دست آوردن پول نقشه سرقت کشیدند. به گزارش همشهری، برادران دوقلو دست به سرقت از خانه‌ها می‌زدند تا اینکه پس از آخرین سرقت، برسر تقسیم اموال مسروقه دعوایشان شد و وقتی پلیس در صحنه درگیری آنها حاضر شد، اسرار سرقت‌های سریالی آنها فاش شد و هر دو دستگیر شدند. یکی از آنها از جزئیات سرقت‌هایشان می‌گوید.

چه شد که تو و برادرت تبدیل به سارق شدید؟
به خاطر اینکه یک کلاهبردار همه سرمایه‌ام را گرفت و غیبش زد. به من گفت می‌خواهد در زمینه ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کند و گفت که سود کلانی دارد. من خانه و هر چه داشتم را فروختم و به او دادم اما پس از آن غیبش زد.
یعنی به‌خاطر اینکه یکی کلاهت را برداشت، تصمیم گرفتی سارق شوی؟
نقشه را برادرم ماهان کشید. وقتی دید حالم بد است و فکر خودکشی به سرم زده، پیشنهاد سرقت داد و گفت که پول خوبی به جیب می‌زنیم. چون چند دقیقه از من بزرگ‌تر است، حرفش را گوش کردم.
چطور از خانه‌ها سرقت می‌کردید؟
خانه‌هایی که صاحبانشان در سفر یا خارج از کشور بودند را شناسایی می‌کردیم. مخفیانه وارد می‌شدیم و اموال قیمتی مانند پول، طلا، سکه و... را به سرقت می‌بردیم.
قبل از اینکه سارق شوید چه کاره بودید؟
من تاجر بودم و کارم واردات بود و ماهان مهندس کامپیوتر بود اما درآمد بالایی نداشت. خیلی دوست داشت پولدار شود.
چطور لو رفتید؟
برسر تقسیم اموال مسروقه درگیر شدیم. ماهان می‌خواست سهم بیشتری بردارد. مردم به پلیس زنگ زدند و وقتی مأموران رسیدند از شدت عصبانیت خودمان را لو دادیم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید