• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
شنبه 19 خرداد 1403
کد مطلب : 226905
+
-

همه اتهامات شنبه‌زاده

داخلی
همه اتهامات شنبه‌زاده

درحالی‌که برخی رسانه‌های معاند تلاش می‌کنند دستگیری حسین شنبه‌زاده را به فعالیت او در شبکه‌های اجتماعی و انتقاد از نظام جمهوری اسلامی ایران ربط دهند، دادستان اردبیل از جزئیات اتهامات وی پرده برداشت.
به ‌گزارش همشهری، چند روزی است که رسانه‌های معاند و برخی افراد معلوم‌الحال در فضای مجازی درباره دستگیری مردی به نام حسین‌ شنبه‌زاده در حال موج‌سواری هستند و تلاش می‌کنند دستگیری این فرد را به فعالیتش در فضای مجازی و انتقاد از نظام جمهوری اسلامی ربط دهند. این در حالی است که همزمان با دستگیری این فرد، آن هم زمانی که قصد داشت از طریق اردبیل، بستان‌آباد و در نهایت ارومیه از کشور خارج شود، دادستان مرکز استان اردبیل جزئیات اتهامات وی را شرح داد.
جلال آفاقی با اشاره به دستگیری یک فرد هتاک گفت: اتهام این فرد هتاکی و اهانت به مقدسات و ارتباط با افسران رده‌بالای موساد است.
وی توضیح داد: پیش از این، برای این فرد در دادسرای تهران پرونده قضایی تشکیل شده بود و در این استان تحت تعقیب قرار داشت و بنا بر نیابت قضایی که از دادستانی تهران به دادستانی اردبیل ارسال شد، تحت تعقیب قرار گرفت.
آفاقی ادامه داد: این فرد قصد داشت از طریق اردبیل و بستان‌آباد و در نهایت رفتن به ارومیه از کشور خارج شود که روز جمعه هفته گذشته براساس نامه وزارت اطلاعات و نیابت قضایی دادستانی تهران دستگیر شد.
وی افزود: این فرد متهم به هتاکی‌های متعدد، اهانت به مقدسات و در موردی دیگر جاسوسی برای افسران رده‌بالای موساد است و براساس اسناد و مدارک موجود، متهم است به اینکه از طریق شبکه‌های اجتماعی با افسران رده‌بالای موساد در ارتباط بوده است.
به‌ گفته دادستان اردبیل، این فرد براساس نیابت قضایی دریافت‌شده در شهرستان اردبیل دستگیر شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید