• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 17 خرداد 1403
کد مطلب : 226812
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  مردم سراسر کشور به نیابت از شهدای خدمت در ۱۰روز نخست پویش «چله خدمت» 2میلیون خدمت انجام دادند.
 شورای‌حکام آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی با تصویب قطعنامه‌ای ضدایرانی، از جمهوری‌اسلامی خواست همکاری با این نهاد بین‌المللی را افزایش دهد. دراین قطعنامه همچنین از ایران خواسته شده تصمیم خود را دررابطه با لغو انتصاب بازرس‌های باتجربه به عقب برگرداند.
 محمد مخبر، سرپرست ریاست‌جمهوری در گفت‌وگوی تلفنی با الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان گفت: اجرای توافق‌های دیدار اخیر روسای‌جمهور دو کشور را دنبال می‌کنیم.
 سیدحسن خمینی با حضور در دفتر سرپرست ریاست‌جمهوری، ضمن تمجید از مجاهدت‌ها و خدمات رئیس‌جمهور شهید، بار دیگر شهادت وی و جمعی از یاران شهیدش را تسلیت گفت.
  شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در بیانیه‌ای تأکید کرد که این نهاد هر گونه ورود مصداقی له یا علیه کاندیداها را نادرست تلقی می‌کند.
  میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تأکید کرد که آزمون‌های استخدامی در زمان مقرر برگزار می‌شود.
  انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری تقید نامزدهای انتخابات به دین و فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی را مانع بروز بداخلاقی‌ها دانست.
  ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه با اشاره به شرایط جاری در غزه عنوان کرد: ملت مظلوم اما مقاوم فلسطین به‌رغم همه دردها و رنج‌های بی‌شمار و دلخراش، رژیم جنایتکار اسرائیل را به زانو درخواهد آورد‌.

این خبر را به اشتراک بگذارید