• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
پنج شنبه 17 خرداد 1403
کد مطلب : 226799
+
-

استخدام قاتل برای کشتن شوهر

استخدام قاتل برای کشتن شوهر

زن تایلندی وقتی متوجه خیانت شوهرش شد، 3قاتل استخدام کرد تا او را به قتل برسانند.
به‌گزارش همشهری، به نقل از رسانه‌های تایلند، وانیپا هامالا ۳۷ساله وقتی در جریان خیانت همسر تاجرش به نام پیچیت کلیپچیندا، ۴۴ساله قرار گرفت، بارها سر این مسئله با او مشاجره و دعوا کرد اما وقتی دید همسرش به کارهایش ادامه می‌دهد، تصمیم هولناکی برای از بین بردن او کشید.
او برای اینکه نقشه خود را عملی کند، با استفاده از یک اپلیکیشن آنلاین به‌دنبال استخدام قاتل اجاره‌ای بود تا اینکه در اواخر‌ماه مارس از طریق یک چت‌روم 3مرد را برای اجرای نقشه جنایت استخدام کرد. بعد از توافق اولیه، آنها در اول‌ماه آوریل با یکدیگر دیدار کردند و زن جوان ۳۰۰هزار بات تایلند به آنها پرداخت تا نقشه قتل را عملی کنند.
این زن نقشه قتل را برنامه‌ریزی کرده بود و روز ۸ آوریل از همسرش خواست تا به یک رستوران بیاید، اما خودش سر قرار حاضر نشد و قاتلان اجاره‌ای به جای او به رستوران رفتند و شوهر وی را مورد هدف گلوله قرار دادند، اما او از این حمله جان سالم به در برد و به خانه برگشت.
با وجود اینکه او آن شب از این سوءقصد جان سالم به در برد، اما فردای آن روز، جسد بی‌جانش در خانه‌اش درمنطقه ماها سراخام بانکوک پیدا شد.
همسرش همان روز به جای اطلاع دادن به پلیس بلافاصله دکتر خانوادگی‌شان را خبر کرد. او نیز یک گواهی فوت صادر کرد و در آن نوشت که پیچیت به مرگ طبیعی جان‌باخته است. اما خواهر پیچیت مرگ طبیعی برادرش را باور نداشت و پلیس را در جریان این مرگ مشکوک قرار داد.
وقتی تحقیقات پلیس آغاز شد، در بررسی‌های اولیه همه‌‌چیز عادی به‌نظر می‌رسید اما در بررسی حساب بانکی همسر مقتول مشخص شد که او به‌تازگی مبلغ زیادی برای چند نفر واریز کرده است. همچنین در ردیابی گوشی موبایل زن جوان، چت‌هایی که با قاتلان اجاره‌ای داشت کشف شد. بدین‌ترتیب وانیپا چند روز پیش درمنطقه رام اینترای بانکوک دستگیر شد. همچنین 2 نفر از قاتلان اجاره‌ای همان روز دستگیر شدند اما نفر سوم متواری
 شد. این ۲ قاتل اجاره‌ای در اعترافاتشان نحوه آشنایی با همسر مقتول، خرید تجهیزات و چگونگی حمله را برای پلیس تعریف کردند و حالا پلیس احتمال می‌دهد که همسر مقتول بعد از اینکه قاتلان اجاره‌ای در اجرای نقشه قتل موفق نشدند، خودش همسرش را در خواب به قتل رسانده است. در این شرایط کالبدشکافی و تحقیقات بیشتر برای تعیین علت و نحوه دقیق مرگ ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید